(Jimin)
Neden gelmişti? Ya da bana yaptığı onca şeyden sonra nasıl gelebiliyordu?
"Jimin kim gelmiş?"
Jeongyeon'un sesini duyduğumda kapıyı kapatmak istedim ama kapıyı kapatacak kadar bile gücüm yoktu. Her şeyi yoluna sokmuşken neden gelip tekrar her şeyi bozuyordu?
Jeongyeon şu an arkamda duruyordu. Ve benim gibi ona bakıyordu.
"Jimin sana söylemem gereken bir şey var?"
Bakışları önce arkamda ki Jeongyeon'a kaydı. Sonra tekrar bana çevirdi.
"Yanlış konuşabilir miyiz?"
Bana bir şey söylemek istiyormuş. Ama ben onu dinlemek istemiyordum.
"Git burdan. Seninle konuşacak hiç bir şeyim yok."
Kapıyı kapatmaya yeltenmiştim. Ben tam kapıyı kapatırken bana son bir şey söylemişti. Son söylediği şeyden sonra tüm vücut fonksiyonlarım durmuştu. Ağzımı açıp tek bir şey bile söyleyememiştim.
"Hamileyim."
Bu tek kelime aklımda yankılanmaya başlamıştı.
"Hamileyim."
"Hamileyim."
"Hamileyim."
"Hamileyim."
Başka hiç bir şey düşünmüyordum.
Hamileydi ama kimden? Buraya geldiğine göre benden mi hamile oluyordu? Hayır hayır. Böyle bir şey olamaz.
Yarısını kapattığım kapıyı geri açarak yüzüne baktım. Şu an tek düşündüğüm şey Jeongyeon'du. Her şey düzelmişken beni tekrar bırakmasını istemiyordum.
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Duydun işte. Hamileyim. Ve senden olduğuna yüzde yüz eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afrodit day🍀jeongmin
FanfictionJeongyeon ve Jimin 13 Nisan'da yani Afrodit gününde birbirlerine aşık olmuşlardı. Afrodit bu yıl onları seçmişti.