(Jeongyeon)
14 Nisan 2019
"Selam çocuklar."
Jungkook kampüsün bahçesinde oturan arkadaşlarımıza selam vermişti. Ben de sadece elimi kaldırmış sallarken gülümsemiştim.
Jungkook, Hoseok oppanın yanına oturduğunda ben de Momo'nun yanına oturmuştum.
Nedenini bilmediğim bir şekilde iki gündür Momo ve Hoseok oppa derslere katılmamışlardı.
Bakışlarımı Momo'ya çevirdim ve ellerini tuttum. Diğerleri kendi aralarında konuşuyorlardı.
"Momo, iki gündür neden yoktunuz?"
Derin bir nefes aldı ve ellerimi sıktı.
"Annem düşüp ayağını kırmıştı. Onun yanındaydım. Hoseok'da benim yanımda bekledi."
"Öyle mi? Geçmiş olsun."
"Teşekkür ederim."
Önüme döndüğümde tam karşımda oturan Jimin ile göz göze gelmiştim. Bana mı bakıyordu?
Aklıma dün yaşadığımız şeyler geldiğinde utanarak başımı önüme eğdim. Göz ucuyla gördüğüm kadarıyla hâlâ bana bakıyordu.
Görüş acım karardığında Jungkook'u ayakta başımda beklerken bulmuştum ama o Momo'ya bakıyordu.
"Momo oraya geçer misin?"
Anladığım gibi benim yanıma oturmak istemişti. Yanıma oturduğunda bakışlarını bana çevirerek yüzüme bakmıştı.
"Neyin var sevgilim?"
Başımı iki yana salladım. Hiç bir şeyim yoktu. Sadece utanıyordum. Jimin'le dün yaşadığımız şeyler aklıma geliyordu. Bu yüzden karşımda oturan Jimin'den uyanıyordum.
"Bir şeyim yok. Sadece biraz karnım ağrıyor."
Aslında ağrımıyordu. Sadece aklıma başka bir şey gelmiyordu. Hem dün ona regl olduğumu söylemiştim değil mi? Karnımın ağrıması normal bir şeydi.
Bedenimi kendine doğru çekerek sarıldı. Başımı omuzuna yasladım ve kokusunu içime çektim ama nedense aklıma Jimin geliyordu. Ve nedense Jungkook'a sarılmak eskisi gibi huzurlu hissettirmiyordu.
"Hey aşk kuşları! Bizim yanımızda romantik olamazsınız!"
Jungkook kollarını belimden çekerek bakışlarını Lisa'ya çevirdi.
"Bu sefer ki bahanen ne Lisa? Tanrı aşkına ben neden sevgilime istediğim gibi sarılamıyorum."
Lisa omuz silkip önünde ki meyve suyundan bir yudum aldı.
"Ben istemiyorum. Ayrıca kendi aranızda konuşacaksanız neden yanımıza geliyorsunuz?"
Ne söyleyebilirdim ki? Haklıydı. Onlar bizim yanımızdayken, bizim kadar yakın olmuyorlardı.
"Aşkım biraz abartmıyor musun?"
Jungkook Taehyung'u başıyla onaylamıştı. Gerçekten mi? Bir de erkek dayanışmasını mı yapacaklardı?
"Hayır abartmıyorum. Öyle değil mi kızlar?"
Benim gibi Momo ve Rosé'de Lisa'yı onaylandığında Lisa Taehyung'a bakarak bizi işaret etti.
"Tamam aşkım, sen haklısın."
"Tabiki de ben haklıyım."
Lisa saçlarını savurduğunda aynı zamanda hem kollarını önünde bağlamış hem de sağ bacağını sol bacağının üzerine atmıştı.
"Saol kardeşim ya. Çok güzel sattın beni."
Jungkook'un konuşmasıyla herkez kahkahalara boğulmuştu. Sadece Jimin ve ben gülmüyorduk ve birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Yoksa..? Hayır ya. Ben Jungkook'un seviyorum. Başka birini değil.
Okuyuculardan birine yarın demiştim ama bugün yayımladım. Neden? Çünkü ben de bölüm isteyen okuyucuyu geri çevirmek adetim değil. 🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afrodit day🍀jeongmin
FanfictionJeongyeon ve Jimin 13 Nisan'da yani Afrodit gününde birbirlerine aşık olmuşlardı. Afrodit bu yıl onları seçmişti.