on iki

283 27 30
                                    

Bu bölümde cinsel içerik vardır. Bu yüzden iki bölüm gelecektir. Cinsel içerik kısmını okumak istmeyen 13.bölümden başlayabilirler ama bu bölümü geçseniz bile oy verin lütfen. Bu arada bu bölümü okuyanlar diğer bölümde okuyacaklar sonuçta devamı.

Bir de bildirimlerimin abartmamak şartıyla ağzına sıçabilirsiniz. 😂😂

Şaka yaa. Ne yapıyorsanız yapın. Istediğiniz gibi yorum yazabilirsiniz. Küfür etmemek şartıyla. Küfür ederseniz de kısaltma kullanın lütfen. Jungkook'a çok sövmeyin.

(Jungkook)

"Geç."

Rosé içeri girdiğinde bende girerek arkamdan kapıyı kapattım.

Solana geldiğimde Rosé'yi salonun ortasında ayakta dikilirken görmüştüm.

"Neden geldik buraya?"

Bir de soruyor muydu yani? Ben onu evime getirip sadece becerirdim. O da bunu biliyordu. Bilmiyormuş gibide soruyordu.

"Sence?"

Ben o kadar salak değildim. Rosé'nin beni sevdiğini, bana deli gibi aşık olduğunu göremeyecek kadar salak değildim.

O beni seviyordu ama ben sevmiyordum. Rosé benim için sadece cinsel ihtiyaçtı. Bu yüzden Jeongyeon'un bunu öğrenmesinden deli gibi korkuyordum. Aynı zamanda kendi kardeşime, Jimin'e acıyordum.

Aralarını yapmam için beni ikna etmeye çalıştığı zamanlara acıyordum.

Hızla olduğu yerden salonun girişindeki bana doğru gelmeye başladı.

Üzerimdeki siyah gömleğin yakalarından tutup beni kendine çektiğinde dudaklarımız birleşmişti.

Kollarımı hızlıca beline sardığımda onu kendime daha fazla çekerek kızlığında erkekliğimi hissetmesini sağladım. Her seferinde olduğu gibi yine inlemişti. Ve ben dahada azmıştım.

Onu yavaşça kucağıma alındığımda biraz havaya sıçramıştı. Bu yüzden çok kısa bir süre dudaklarımız ayrılmıştı.

afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin