(Jungkook)
"... gelini öpebilirsiniz."
Nikâh memurunun son sözünden sonra Rosé'nin yanaklarını tuttum ve anlına masum bir öpücük kondurdum.
Sonunda onun dileği gerçekleşmişti. Bana her zaman en büyük dileğinin benimle evlenmek olduğunu söylerdi. Şimdi ise benimle evlenmişti.
Dudaklarımı anlından çekerek ona sarıldım. Ellerimin birini beline sararken diğerini çok fazla büyümeyen göbeğine götürdüm. Rosé'de kollarını boynuma sardığında tüm vücudum huzurla dolmuştu.
"Sonunda en büyük dileğim gerçekleşti. Seninle evlendim."
Yüzümde olan gülümsemeyle boynuna gömdüğüm başımı kaldırarak yüzüne baktım.
"Evet, sayende gençliğim bitti. Senin yüzünden 26 yaşında evlendim."
Yüzünde ki gülümseme yavaşça silinirken sözlerime devam ettim.
"Zaten hamile olmasan seninle evlenmezdim."
Şu an tek amacım onu sinirlenditmekti. Sinirlenince çok tatlı oluyordu.
Evet, bunu ben yani Jeon Jungkook söylüyor. Seksi kızların hastası olan Jeon Jungkook.
Ama artık ben eski Jungkook değildim. O beni çok değiştirmişti. Artık seksi kızları değil sadece Rosé'yi seviyordum.
"Ne yani 26 yaşında olduğun için benimle evlenmeyecektin sırf hamile olduğum için mi evlendin? Hem 26 yaşında evlenmek istemiyorsan lac yaşında evlenmek istiyorsun?"
Gözlerinde ki siniri seçebiliyorum. Sinirlenmisti ve şu an çok tatlıydı.
"40. 40 yaşında evlenmeyi düşünüyordum."
Tamam Rosé'den önce öyle düşünebilirim ama Rosé'den sonra en geç 30 yaşında evlenirdim. Ama dört yıl erken olmasında bir sakınca yoktu.
"Ne yani?! Hamile olmasam beni 40 yaşına kadar bekletecek miydin?!"
Bağırmıyordu ama sesi sert çıkıyordu. Bu da onu gözümde daha tatlı yapıyordu.
Omuz silktim. Bu evet demekti ama asıl cevabım tabiki hayırdı. Sadece onu kızdırıyordum.
"Sen dua et şu an misafirler var. Şu düğün bir bitsin ben evde sana neler yapıyorum. Bekle sadece."
Kollarını boynumdan çekerek beni yavaşça itti. Gülmek istiyordum ama şu an onun yanında gülersem misafirleri unutarak beni lime lime edecekti.
Beni lime lime doğrasa bile umrumda olmazdı. Bana istediğini yapabilirdi.
Hatta ölümüm onun elinden olsun istiyordum. Gelecekte benden sıkılırsa ya da başka birine aşık olursa buna asla dayanamazdım ve bir şekilde beni öldürmesini isterdim. Bence en güzel ölüm onun elinden olurdu.
O kadar seviyordum yani. Beni kendine o kadar aşık etmişti. Ve ben asla ona aşık olmaktan şikayetçi değildim.
---------------------------------------
Jeongmin özel bölümünü de yazdım da atsam mı bilemedim şimdi. Çok istiyen olursa atarım artık. Kkkkkkkkkkk
Benim Kadınım'ın 14. Bolümü yarın geliyor. Bölüm çarşambadan beri taslakta duruyor. Pazartesiyi bekliyorum. Muhtemelen akşam dokuz on gibi atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afrodit day🍀jeongmin
FanfictionJeongyeon ve Jimin 13 Nisan'da yani Afrodit gününde birbirlerine aşık olmuşlardı. Afrodit bu yıl onları seçmişti.