dokuz

307 29 53
                                    

Alttaki açıklamayı lütfen okuyun. 🙏

(Jeongyeon)

Ne yapıyordum ben?

Neden Jimin'in beni öpmesine izin vermiştim? Bir anlık istekle neden onun beni öpmesine izin vermiştim. Ama Jungkook ve Rosé? Onları kandırmıyor muydum?

Anında Jimin'i ittim. Hiç şaşırmış gibi görünmüyordu. Normal bir şey yapmışız gibi bana bakıyordu.

"Ne yapıyoruz biz?"

Hâlâ gözlerimin içine hiç bir şey olmamış gibi bakmayı nasıl başarıyordu?

"Ne yapıyor muşuz? İki insanın birbirini öpmesi yasak ?"

Hâlâ ? Nasıl rahat davranıyordu? Jungkook'da, Rosé'de içerideydi. Nasıl yapıyordu bunu?

"Eğer o iki insanın sevgilisi varsa yasak."

Bağırmak istiyordum ama içeriden biri duyar diye korkuyordum. Aslında o müzik sesinden dolayı kimse duymazdı ama yine de dikkatli olmak gerekiyordu.

"Ben sana sordum. Sen kendin izin verdin. Ayrıca sence herkez senin kadar masum mu sanıyorsun?"

Kaşlarım çatıldı. Nasıl herkez benim kadar masum muydu? Aklıma başka bir şeyler geliyordu ama hayır. Jungkook böyle bir şey yapmazdı.

"Kanıtın var mı?"

Başını iki yana salladı. Tam tahmin ettiğim gibi. Kanıtı olmadığı halde gelmiş bana neler ima ediyordu.

"O zaman çok konuşma."

Yanından geçerek içeri girecektim ama sadece girecektim kolumdan tutup beni kendine çekmişti. Kollarını belime sardığında o kadar şaşırmamıştım. Beni asıl şaşırtan başını eğip yüzünü boynuma gömmesiydi. O da yetmiyormuş gibi birde aldığı derin nefesle kokumu içine çektiği anlamıştım.

"Kokun çok tanıdık geliyor."

"Normal, Rosé'yle aynı parfümü kullanıyoruz."

Bir dakika o biraz önce boynumumu öpmüştü. Nasıl bu kadarına cesaret edebiliyordu.

"Parfüm kokusu değil. Senin kendi kökün çok tanıdık geliyor. Parfümün yaseminli ama senin kokun aynı beyaz çikolata gibi kokuyor."

Aklımıkarıştırmaya çalışıyordu. Neden böyle bir şey söylemişti şimdi? Benim kendi kokum ona nerden tanıdık gelebilirdi?

"Jeongyeon unnie?"

Duyduğum sesle hemen Jimin'i kendimden uzaklaştırdım.

"Git burdan."

Başıyla beni onaylayarak geldiği yöne doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladı.

Ben de gelen sese döndüğümde görüş acıma giren Dahyun'u görmüştüm.

"Jeongyeon unnie burda ne yapıyorsun? Chaeyeong'la Kyungsoo oppa geldiler."

"Aa, ne çabuk. Neyse hadi gidelim. Chaeyeong'un yüzünde ki ifadeyi gerçekten çok merak ediyorum."

Aslında hiç bir şey merak ettiğim yoktu. Sadece normalde ne tepki verecek olursam onu vermeye çalışıyordum. Galiba başarılı olmuş olacağım ki Dahyun beni onaylayarak yanıma geldi ve kolunu omzuma atarak yürümeye başladı.

Şu an kendimi sadece eğlenmeye verecektim ve Jimin konusunu daha sonra düşünecektim. Şu an kendimi sadece eğlenceye bırakmak istiyordum.

Günüm ikinci bölümü valla ballısınız. Bu arada aranızdan birini seçip sonraki bölümde olan şeyleri anlatmak istiyorum. Çünkü aklımda birkaç tane ilerleme var ve hangisinden ilerleyeyim seçemiyorum. Anlatmamı isteyen bana bildirsin lütfen. Ama lütfen Instagram'ı olan biri olsun. Wattpad'ın dm'sini kullanamıyorum.

afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin