Kaybetme korkusuyla yaşadıkça, güzel olan her şeyi kaybetmişiz.
Şarkı önerisi;
Justin Bieber- As Long As You Love Me 💗Eslemin Ağzından:
Uyanır uyanmaz aklıma gelen şeylerle yüzümde bir gülümseme oluştu. Esimler ve Miralar İstanbula taşınıyorlardı. Arada sırada gideceklerdi ama sonuçta burada kalacaklardı. Belime dolanmış kollara baktım. Rüzgar öyle bir sarılmıştı ki bana. Sanki beni kaçırıyorlardı. Kafamı kaldırıp genç tayfaya baktım. Hepsi uyuyordu. Gece geç yatmışlardı zaten. Dördü çok iyi anlaşıyorlardı. Ulaş ve Zümra hariç ama onlarda alışmışlardı artık. Rüzgarın kollarını onu uyandırmadan ayırdım kendimden. Ve yataktan çıktım. Banyoya gidip orada işlerimi hallettim. Salona inerken ablamın mutfakta telefonla konuşuyor olduğunu gördüm.
Kaşları çatıktı ve saçlarıyla uğraşıyordu. Bu sinirli demekti. Bende mutfağa geçerken tam soru soracaktım ki sessiz olmam konusunda uyarır gibi parmağını dudaklarına koydu. Sessiz kalırken konuşmayı bitirmesini bekledim.
"Tamam Özkan Bey. Şirkette ayrıca konuşacağız."
"Evet bu toplantı demek."
"Gayet açık konuştuğumu düşünüyorum. Saat 1 e toplantı ayarlıyorum hemen. Ve sizi de şirkete bekliyorum."
"Aras gelmeyecek. Ama gelecek başka misafirlerim var." dedi sırıtırken. Gözlerimin tam içine bakıyordu.
"Evet sizi baya mutlu edecekler emin olabilirsiniz."
"Görüşmek üzere." deyip kapattı ve telefonu masaya koydu.
"Noluyor abla?"
"Özkan Kart, biliyorsun değil mi?"
"Evet, şu ilaç firması değil mi?"
"Evet onun sahibinin oğlu işte. Özkan, bunlarla anlaşma yaptık bizim hastane için. Babası işleri tamamen Özkana devretmiş. Özkanda gelmiş feshedelim anlaşmayı diyor. Toplantı yapılacak. Arası bizzat getirme dedi. Hafife alıyor bizi. Kızları kaldır. Erkekler bugün kendileri takılsın. Biz şirkete gidiyoruz."
"Kahvaltı?"
"Eslem halledilir kahvaltı. Git uyandır hadi anca hazır olur herkes."
"Tamam. Üst kattakileri hallediyorum. Mirayı da sen kaldır. Zümra ve Mısra peki?"
"Kaldır kaldır. Öğrensin onlarda."
"Okey." deyip yukarı çıktım.
•••
Ev halkı komple kalkmıştı. Erkekler huysuzlanmıştı. Onlarda şirkete geleceklerdi. Ama bizimle toplantıya girmeyeceklerdi. Eniştem de başka bir şirketle toplantı yapacağını söylemişti. Ve herkes hazırlanıyordu. Selviyi, Beyzayı ve Serkanı çağırmıştık. Çocukları onlara bıracaktık.