Şarkı Önerisi:
Alec Benjamin- Let Me Down Slowly 💙Eslemin Ağzından:
Oflarken geriye yaslandım. Esimi bir türlü bulamıyorduk. Bu işlerden anlayan kişi Esimdi çünkü.
"Yok ya yok bulamıyoruz." Meriç olumsuz anlamda kafasını salladı.
"Teyze bir gelişme var mı?" deyip içeri girdi Yalın. Sonra geçip karşımıza oturdu.
"Bulamıyoruz Yalın. Annen ilgileniyordu bu konuyla biliyorsun. Bizim adamlar da bakıyorlar ama hala bulamadılar."
"Mısra baktı mı?"
"Mısrayı unuttuk doğru ya." dedim Meriçe bakarken. Yalın hızla odadan çıktı.
Yalının Ağzından:
Hızlıca Mısranın yanına ilerledim. Odada bişeylerle uğraşıyordu. Odanın kapısını açıp hızlıca girdim. Mısra irkilirken
"Noluyor ya?" dedi. Cevap vermeden bileğinden tuttum ve yerinden kaldırdım.
"Yalın noluyor bir söyler misin?"
"Lazımsın." Bileğini hızlıca çekip elimden kurtardı.
"Lazımsam da insan gibi ne olduğunu söyle öyle hayvan gibi çekiştirebileceğin bir eşya değilim ben." Nefesimi bırakıp
"Mısra şu an trip falan çekemem. Annemi bulmak istiyorum anladın mı? O yüzden gelmen lazım."
"Bir otur şuraya önce."
"Mısra-"
"I told you to sit down. (Sana otur dedim.)" diye bağırdı. Sinirle otururken
"Öncelikle bir sakin olur musun? Anneni hemen buluruz ama senin sakin olman ve sağlıklı düşünmen lazım."
"Ne sakinliği Mısra? Babam, Cenk amcam, Mira yengem hastanede yatıyor. Annem ortalıkta yok. Ve ben sakin olup sağlıklı düşüneyim öyle mi? Benim şu an aklımdan tek bir düşünce geçiyor o da o şerefsizi bulmak anladın mı?" deyip ayağa kalktım. Odadan çıkmak için yürümeye başlamıştım ki
"Orda yatanlar benim de anne, babam, eniştem Yalın! Bulmaya çalıştığımız insan benim de halam. Sadece senin canın yanmıyor. Bencil olma bir kere de." Gözlerimi kapatırken sakin olmaya çalıştım. Ve arkaya dönüp Mısraya baktım. Gözleri dolu dolu öfkeyle bana bakıyordu.
"Bencillik yapıyorum, öyle mi?" derken ona yürümeye başladım. Benden uzaklaşmak için geriye doğru adımlar attı. Ama hesaba katmadığı bir etmen vardı, duvar... Duvara çarparken yutkundu.
"Bencilim ben her konuda yani." artık kaçabileceği hiçbir yer kalmamıştı. Dibine girerken sağa yöneldi. Hemen elimi duvara koydum. Sola yönelince de sola koydum.
"Bir soru sordum?" deyip biraz daha yaklaştım.
"Bencilsin." dedi ve gözlerimin içine kararlılıkla baktı.
"Niye bencilmişim?"
"Tüm başımıza gelenler sadece senin başına gelmiş gibi davranıyorsun." deyip ani bir hamle yaptı ve yer değiştirdik. Artık duvara yapışmış olan bendim. Benim önümde olanda o.
"Ama unutma, olan şey hepimize oluyor. Buna göre hareket etsen iyi edersin." deyip ellerini duvardan çekti ve odadan çıktı. Duvarda yapışmış halde öylece kalırken kendime gelmeye çalıştım. Bu kızın benim üzerimde ki etkisi hiç iyi değildi.
Eslemin Ağzından:
"Geldim hala." deyip yanıma oturdu Mısra. Ve direk laptobu önüne alıp bişeyler yazmaya başladı.