TÇ3-5

3K 155 69
                                    

Nefretle tükettik kalbimizi, ne kadar çabalarsak çabalayalım izi kaldı.

Şarkı önerisi;
THE BOYZ- No Air 💟

Eslemin Ağzından:

Çocuklar kafenin çocuk alanında oynarken bizde oturmuş içeceklerimizi içiyor, sohbet ediyorduk. Gece Begümü yeni uyutmanın verdiği rahatlıkla geriye doğru yaslandı. Uraz kolunu Gecenin arkasına atıp o da geriye yaslandı.

"Ee, şimdi plan nedir?" Bakışlarım Geceye kayarken suratımda bir sırıtış belirdi ve kollarımı önümde bağlayıp geriye yaslandım.

"Aslan Ejderi merak ediyordu. Öğrendi kim olduğumu. Büyük ihtimalle Meriçin karısı olduğumu unutmuştur o. Aslana kendimi tam anlamıyla tanıtacağım. 3 çocuğumun döktüğü o gözyaşlarının hesabını bir bir soracağım."

"O zaman gece yine gidiyor muyuz?"

"Evet. Çocukları Serkanla Beyzaya bırakırız." Beyza Serkanın 4 aylık sevgilisiydi. İyi gidiyordu ilişkileri şimdilik.

"Serkan da gelmek isteyecektir." dedi Meriç.

"Çocukları ona teslim edince mecbur gelemez."

"Beyzaya mafya işlerinden bahsetmiş mi Serkan?"

"Bahsetmiş bildiğim kadarıyla. Bizden haberi yokta, sadece erkekler yapıyor diye biliyor." Gece kahkaha atarken

"Bizi öğrenince şok olacaktır." dedi. Olumlu anlamda kafa salladım ve oynayan çocuklara baktım.

"Çocuklara bundan sonra daha dikkatli olmamız lazım. Yeraltına inince herkes çocukları öğrenecektir. Ve direk onları hedef alacaklar."

"Bu yüzden yeraltına inmenizi istemiyorum." Bakışlarımı çocuklardan çekip Uraza baktım.

"Uraz siz inseniz bile bu çocuklar sizin çocuklarınız. Her türlü hedef olacaklar. Hatta araştırılmış bile olabiliriz."

"O zaman çocukların başına koruma dikmeliyiz." Gece Meriçe bakıp

"Dikeriz dikmesine de korkarlar bu sefer." Ellerimle suratımı kapatırken derin bir nefes verdim.

"Biraz daha büyüseler de söylesek keşke ne işlerle uğraştığımızı."

"İlerde bizlerin yerine onlar geçerler zaten."

"Ben istemiyorum kızlarımın bu işlerle uğraşmasını." Gece Uraza bakıp

"Sen ister iste ister isteme Uraz. Bizim babalarımız da bizim böyle işlere bulaşmamızı istemedi. Ama bak şimdi, o Ejder ben Miray. Yani sen istediğin kadar isteme. Onların dikkatini çektikten sonra bitmiştir."

"Doğru. Babam Serkanı götürüyordu 12 li yaşlarında sadece. Beni götürmüyordu. Ama ben her seferinde gitmek için ısrar ediyordum. Birgün evimize saldırdılar. Babam yoktu evde. Serkan silahını almış ateş etmeye başlamıştı. Annemde silah kullanabiliyordu. Bende aldım çekmeceden. Korumalar atış yaparken onları izleye izleye öğrenmiştim resmen. O günden sonra babam beni de götürdü yanına. Ve dövmeleri yaptırdık. Serkandan daha iyi silah kullanıyordum. Ve Serkanın yapmak istemediği her şeyi ben yapıyordum. Ejder adı bana kaldı sonra."

"Herneyse, biz elimizden geldiği kadar uzak tutmaya çalışırız. Sonrasında istemeye devam ederlerse o onlara kalmış." Hepimiz Meriçi onaylayıp içeceklerimize dönmüştük.

•••

"Eslem, ya bende gelseydim ya."

"Serkan çocuklara kim bakacak? Beyzayla beraber kalın işte. Çocuklar 1 saate uyur zaten. Sonra siz de ne yapmak istiyorsanız yapın. Burda bile kalabilirsiniz hatta. Bizim ne zaman döneceğimiz belli olmaz." Serkan oflarken yanağından öptüm ve

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin