TÇ3-11

2.6K 120 34
                                    

İstediğin kadar uzak ol, bir şarkıda yanımdasın...

Şarkı önerisi;
Taeyang- Eyes, Noes, Lips 🧡

Eslemin Ağzından:

Nefeslerle geldiğimiz kafede yarım saat kadar oturmuştuk. Kafe çok güzeldi. Soğuk havaya karşın içerisi oldukça sıcaktı. Çocuklar yoktu, eski günlerde ki gibi beraberdik. Esim ve Ayaz yoktu. Birde Begüm vardı ama uyuyordu. Begüm zaten çok sessiz bir bebekti. Kolay kolay ağlamıyordu. Meriçin o kadar ısırmasına rağmen hemde...

"Ee Eslem sen ne diyorsun?"

"Ha, ne?" Hepsi bana gülerken Meriç kolunu omzuma attı ve

"Ohoo, uçmuş benimki." Bende gülümsedim ve

"Dalmışım ya." dedim.

"Tatile gidelim diyoruz." Geceye dönerken

"İyi diyorsunuz hoş diyorsunuz da çocukların okulu var. E okulların tatil olmasına da var daha."

"Annemler gelmeyi düşünüyorlardı zaten. Çocukları bırakırız onlara. Begüm zaten hazır mamayla besleniyor. E üçüzlerle Lina da anneanneleriyle gayet güzel vakit geçiriyorlar. Bizde hakettik bence tatili."

"Uraz üçüzleri biliyorsun. Kolay kolay bırakmıyorlar beni."

"Eslem Begümü bırakacak Gece. Bende üçüzler seni değilde sen üçüzleri bırakamıyorsun." Nefes doğru söylüyordu. Onları bırakıp hiç bir yere gitmemiştim ki ben.

"Ya gitmeyin kızın üstüne. O da haklı. Üçüzleri hiç bırakmadı ki. Ayrılmadılar yani." Toprak resmen içimde ki sesi dışarıya vurmuştu.

"Toprak tamamda eninde sonunda ayrılacak. Bu çocukların da alışması gerekiyor. Eslem hep yanlarında olacak değil ya. İlerde büyüdüklerinde geziler olacak, işle ilgili bizim seyahat etmemiz gerekecek, e üniversitesi var."

"Meriç doğruyu söylüyor Eslem. Biraz senden ayrı kalmaları iyi bişey. Bak ben Linayı bıraktım biliyorsun. Begümü ilk defa bırakacağım daha."

"Ya haklısınız da Gece annem nasıl baş etsin 3 taneyle. Rüzgar akıllı da onu da Yaprak azıtıyor. Anneme de yük olmasınlar şimdi."

"Eslem Serkanla Beyza da burda. Kaç sene oldu sen tatile çıkmayalı. Hava güzel olsaydı ve okullar kapalı olsaydı çocukları da götürürdük. Ama imkanlar izin vermiyor. Hem bizlerinde kafa dinlemeye ihtiyacı var. Özellikle de senin." Hepsinin suratına baktım. Sonrasındaysa nefesimi bıraktım ve

"Tamam, gidelim." dedim. Meriç saçlarımdan öperken diğerleri de güldü ve hemen plan yapmaya başladılar.

•••

"Anne biz neden gelemiyoruz?"

"Çınarcım söyledim ya annecim. Sizin okulunuz var. Anneanneniz, dedeniz, dayınız ve Beyza ablanız burda olacak hem."

"Anneannemle dedem mi geliyor anne?" Rüzgara bakıp kafa salladım.

"Uzun zamandır görememiştik. Özlemiştik." Bakışlarım Yaprağa kayarken kollarını önünde bağlamış direk karşısına baktığını gördüm. Meriçe bakarken Meriçte gülümseyerek Yaprağa bakıyordu.

"Kızım, sen bişey söylemeyecek misin?" Yaprak kollarını ayırmadan Meriçe baktı.

"Söylemeyeceğim baba." dedikten sonra yerinden kalktı ve odasına doğru çıkmaya başladı. Kaşlarım çatılırken

"Okulda bişey mi oldu bugün?"

"Hayır anne. Lina ve Mügeyle oynuyorlardı. Bizimle de bişey olmadı. Sen gördün mü Rüzgar?"

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin