TÇ3- 25

2.2K 121 36
                                    

Şarkı önerisi;
BTS- The Truth Untold 🤎

Eslemin Ağzından:

Aslanın saklandığı evin yakınındaydık.

"Ben, Nefes, Toprak ve Zümra gideceğiz. Mira, Cenk, ablam ve Yalın da beraber gidecekler. Eniştem, Meriç, Gece ve Mısra sizde berabersiniz. Uraz, Esim ve Ayaz sizde Ulaşı alıp gidin. Biz içeri gireceğiz. Siz adamları alın. Mira evin gözetlemesi sizde. Başka yerde adam var mı yok mu emin olun. Adamları dağıttık zaten etrafa. Aslan bugün buradan kaçamayacak. Bu iş bugün burda bitecek." deyip silahımı aldım ve tetiğini çektim. Herkes benim gibi tetikleri çekerken bulunduğumuz yerden çıktık ve sessiz adımlarla eve doğru ilerledik. Adamlar evin etrafını sarmıştı. Aslanın adamlarını da biz etkisiz hale getirecektik. Silahlarda susturucu vardı. Silah sesinden dolayı irkilemezlerdi. Aslanda hiçbir yere kaçamazdı.

Hepimiz grup grup dağılırken ilk adamı indiren Toprak oldu. Ve hepimiz teker teker sıkmaya başladık. Biz kendi önümüzü açmıştık. Eve biz girecektik. Merdivenleri kontrol ederken balkonda ki adamı farkettim. O da bizi farketmişti. Adama tam sıkmak üzereydim ki Zümra anında adamı indirdi.

Ona bakıp göz kırptım ve başkası var mı diye gözledim. Sonra yavaş yavaş merdivenleri çıkmaya başladım. Arkaya bakmıştım ki arkadan gelen adamı görüp anında sıktım.

"Adamların yayılmasına engel olun sürekli arkamızı kontrol edemeyiz adamları size bıraktığımıza pişman etmeyin!" dedim. Hepimizde mikrofon ve kulaklık vardı. İletişim halindeydik yani. Yerimde dururken içeriye doğru baktım. Kapı kapalıydı.

"Aras abi bizim yanımıza gelin. Kapı kapalı içerde kaç kişi var bilmiyoruz."

"Geliyoruz Nefes." dedi eniştem ve onları beklemeye başladık. Merdivenden yavaş yavaş onlarda çıkarken Toprak hepimizin önüne geçti. Silahlarımızı hazırlarken Toprak kapıyı açtı ağır bir şekilde. Sonra silahını doğrultup içeriye girdi. Etrafı gözetlerken Zümra da benim hemen önümde girdi. Karşımıza çıkan adamı hemen indirirken yavaş yavaş yürümeye başladık. Odaların yanına gelirken önümde ki odanın kapısının kolunu tuttum. Eniştem ve Mısra da tutarken parmaklarımla saymaya başladım. Kapıları aynı anda açıp içerde ki adamları indirdik. Çocuklar çok iyi gidiyorlardı cidden.

Nefes hepimizin önüne geçerken merdivenlere doğru baktı.

"Merdivenlerin altında yer var. Meriç benimle gel. Siz devam edin." dedi Toprak. Ve Meriçle merdivenlerin altına doğru ilerlediler. Zümranın silahından bir kurşun çıkarken arkamı döndüm. Arkadaki adamı indirmişti. Nefes merdivenlerin temiz olduğuna dair bir hareket yaptıktan sonra yukarı doğru çıktık.

Yine 3 oda karşılamıştı bizi. Birde koridorun sonunda kapı vardı. Gece, Mısra, ben ve Nefes kapıların kolunu tutarken yine aynı anda saydık. Ve kapıları açıp içeriye silahları doğrulttuk. Benim açtığım odada 1 kişi vardı. Anında alnından vurarken adam yere yapıştı. Kapıyı geri kapattım yavaşça. Kızlarda odaların kapısını kapatırken Nefesin sesini duydum.

"Kedicik burdaymış?" Silahımı indirirken Nefesin yanına doğru ilerledim. Aslan etrafına bakıyordu. Adamları ise yerde kanlar içinde yatıyorlardı. Aslanın camda ki bakışlarını farkettim.

"Ateş binanın sağ tarafında ki kavak ağacına bakın kimse var mı?" Aslanın gözleri korkuyla açılırken bir ses geldi ve ağaçtan biri düştü.

"Etraf temiz mi?"

"Tamamdır Ejder." Esimin sesiyle sırıttım.

"Cidden kaçabileceğine inandın mı Aslan?" Aslan yutkunurken yaklaştım. Elinin hareket ettiğini görürken çakımı anında elime alıp elinin üzerine sapladım. Acıyla bağırırken üzerinde ki pikeyi kaldırdım ve elinin altında ki silaha baktım.

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin