Şarkı Önerisi:
BTS- Home 💚Ulaş'ın Ağzından:
"Yine mi konuşmadınız?" dedim ve Yalın' a baktım. Raporu bitmişti Mısra'yla ikisinin ve okula dönmüşlerdi. Yalın iki eliyle bardağın etrafını sararken olumsuz anlamda kafa salladı.
"Yok kardeşim yok, ben çıldıracağım cidden. Ya kız hiçbir şey olmamış gibi davranabiliyor, uyuyabiliyor. Ben de gece boyu düşünüyorum acaba içinden ne düşünüyor diye."
"Ya Zümra'yla bir konuşsak o dökülür aslında biliyorsun. Konuşayım diyorum kabul de etmiyorsun ki."
"Hayır, yok konuşma falan. Kız memnun olmadı belli ki bu durumdan kardeşim yoksa kendisi açardı zaten konuyu. Aramız açılmasın diye ses etmiyordur." Nefesimi bırakıp
"Madem ki sen böyle düşünüyorsun, peki o zaman. Sen ne dersen o olsun. Bu konuyu da burada kapatalım. Sende kapat aşırı agresifsin o olaydan beridir." Yalın iç çekip kafasını salladı. Ve gözlerini kapatıp kafasını geriye yasladı. Bu sırada içeri kızlar girdi. Konuşarak girmiş ve ardından bizi görmüşlerdi. Mısra'nın bakışları Yalın'a kayarken panik oldu ve Zümra'yı orda bırakıp bize koştu. Koşma seslerini Yalın duyunca gözlerini açtı ve Mısra'ya baktı. Mısra elini uzatıp Yalın'ın alnına koydu ve panikle
"İyi misin? Başın mı döndü? Neden gözlerin kapalıydı?" Zümra'yla biz göz göze gelirken şaşkınca birbirimize baktık. Neden bir anda böyle panik olmuştu ki? Yalın Mısra'nın elini tutarken yanına oturttu ve
"İyiyim ben, asıl sen iyi misin ne bu panik?" Hala elleri bir aradaydı ve bizim varlığımızı unutmuş gibi bir halleri vardı."
"Ya ben iyiyim ama seni bir anda öyle görünce panik oldum. Bir yerin ağrıyor sandım." Zümra burda olduğumuzu belli etmek istercesine boğazını temizledi. Ve ikisi anında ellerini çektiler. Oturduğum yerden biraz kayarken Zümra yanıma oturdu.
"N'oluyor ya size? Biriniz panik, biriniz ölü gibi?" Zümra'nın olanlardan haberi yok muydu cidden? Şaşırırken kaşlarımı çatarak Zümra'ya baktım.
"Ateşlendiğimden geceleri pek uyuyamıyordum ben ondan ölü gibiyimdir."
"Bende hasta diye..." dedi Mısra. Zümra tam bir şey söylemek üzereyken zil çaldı. Ve ikisi bizden önce ayağa kalktı. Kantinin çıkışına doğru ilerlerken Zümra ayağa kalktı. Anında dirseğinden tutup kendime çektim. Zümra şaşırırken bana döndü.
"Çıkışta eve gitme konuşalım." dedim. Zümra'nın suratı garip bir hal alırken kafasını salladı. Ardından ise yanımdan uzaklaştı. Ve arkasından da ellerimi cebime koyup ben ilerledim.
Eslem'in Ağzından:
"Meriç Bey'i de kaçıran aslında Bulutmuş yani Eslem Hanım. Zenci kuzeni olduğu için her ne olursa olsun zaten yardım ederdi. Aslan'ın isteği de açıktı; sizin oturduğunuz koltuk. Kanarya'nın Bulut'un asıl isteğinden haberi yoktu büyük ihtimalle. Olsaydı zaten yanlarında bulunmazdı çünkü sizi hala seviyordu. Bulut'un isteği de sizdiniz. Bulut'un planı; Meriç Bey'i ortadan kaldırıp sizi kendine çekmek. Ve ardından sizi yeraltından uzak tutup Aslan'a koltuğu verecekti. Meriç Bey, Bulut'u daha önceden tanıyordu. Sizi ilk istediği zamanlardan beridir. Bu yüzden riske atmak istemedi ve Aslan'a teklifini yaptı. Aslan'da isteğine ulaşacağını düşününce Meriç Bey'i kaçırdı. Ardından da bir mektup bıraktı. Ama atladıkları bir detay vardı, o da Meriç Bey'in Panter olması. Meriç Bey'i ellerinden kaçırmaları tüm planlarını berbat etti. Her yerde aradılar ama bulamadılar. Panter çok iyi saklanıyordu. Bulut'un sizin etrafınızdan ayrılmama sebebi bundan dolayıydı. Meriç Bey'in direkt size geleceğini biliyorlardı. Ama ne yaparlarsa yapsınlar engelleyemediler. Ve sonuç, Kanarya ile Aslan yok oldu. Zenci komada, Bulut ise elimizde." Oğuz'un açıklaması bittikten sonra Meriç'in gözlerine baktım. Dalmış gitmişti öylece. Anlatılanlar doğruydu. Ama merak ettiğim bir nokta vardı.