Şarkı Önerisi:
Doja Cat- Boss Bitch 💜Eslemin Ağzından:
"Anne bunu da alabilir miyim?" dedi Yaprak elinde ki mayoyu gösterip. Olumlu anlamda kafa sallayınca sevinçle yerinde zıplayıp sepete attı ve gitti.
"Yaprağın kaçıncı mayosu oldu?" dedü Meriç siyah bir tişörtü sepete atarken.
"Saymayı bıraktım."
"Sen aldın mı kendine bişey?"
"Ben gördüğüm bişey dikkatimi çekerse atıyorum." Meriç kafa sallayıp kıyafetlerin arasına daldı. Bir haftaya kadar tatile gidecektik ve bu yüzden alışverişe gelmiştik. Ben kendime yeterince şey almıştım. O yüzden ilk gördüğüm boş pufa oturdum. Bu sırada bana doğru elinde ki sepetle gelen Ulaş çekti dikkatimi.
"Yoruldum." deyip yanıma oturdu ve kafasını omzuma koydu. Saçlarından öpüp
"Hava da çok sıcak. Alışverişi tamamlayalım da bir kafeye otururuz bişeyler içeriz."
"Aynen anne çok iyi olur."
"Zümralarla konuştun mu napmışlar?"
"Mısrayı zor ikna etmiş. Yalın zaten gelirim dedi hemen. Mısrayla Zümra alışverişte. Yalın alışveriş yapmama gerek yok ihtiyacım olan her şey var dedi."
"Esimlerin gelememesi kötü oldu."
"Şirketle ilgili sorun çıkmasaydı geleceklerdi de işte. Şirketi de yeni kuruyorlar ya. Yapacak bişey yok. Yalının ve Mısranın gelmesi iyi oldu ama." Kafamı sallayıp üçüzleri aradım gözlerimle. Kıyafet seçmeye çalışıyorlardı. Tatile biz, ablamlar ve Nefesler geliyordu. Miralar ve Esimler şirketi yeni kurdukları için gelemiyorlardı. Gecelerde Begüm daha küçük olduğu için gelmek istememişlerdi.
"Abi, bize yardım eder misin?" dedi Çınar omuzlarını silkerek. Rüzgarla karar verememişlerdi anlaşılan o ki.
"Tamam abicim gidelim hadi." dedi ve kalktı Ulaş yerinden. Yaprakla Meriçte yanıma geldi.
"Ama baba çok güzel."
"Kızım bir sürü aldın zaten. Hem bak annene de sorabilirsin bu şortla tişört daha güzel."
"Noldu?" Meriç elindekilerdi de sepete atıp yanıma oturdu. Kucağına da Yaprağı oturtturdu.
"Bir mayo beğenmiş yine kırmızı. Elindekiler daha güzel değil mi sence?"
"Evet gayet güzel. Annecim bak bir sürü mayo aldın. Seneye de alırsın bir sürü model çıkar hem. Yeter bu kadar mayo tamam mı? Hem Fenerbahçeli bikini de aldın. Daha fazla almayalım. Kardeşlerin ve abinde gelsin kafeye gideceğiz tamam mı?" Yaprak kafa sallarken Ulaşlarda geldi.
"Bende abim gibi giyineceğim. Aynı onun gibi yakışıklı olacağım." dedi Rüzgar hayranlıkla Ulaşa bakarken. Ulaş Rüzgara göz kırptıktan sonra gülümsedi.
"Hepimizin alışverişi tamam anne."
"Sepetleri verin siz bana. Çorapların orda bekleyin." dedi Meriç. Ulaşta babasına yardım ederken üçüzlerle Meriçin dediği yere gittik.
"Anne çok eğlenceli olacak değil mi?"
"Evet annecim, çok eğleneceğiz hepimiz."
"Babamla ilk defa tatile çıkacağız çok heyecanlıyım."
"İlk defa tatile çıkıyoruz Çınar. Babamsız da çıkmamıştık." dedi Rüzgar ve bir anda pot kırmış gibi surat ifadesi değişti. İçini rahatlatmak için gülümsedim.