TÇ3-41

1.3K 108 109
                                    

Şarkı Önerisi:
Rober Hatemo- Beyaz ve Sen 🤟🏻

Eslem'in Ağzından:

"İyiyim Esim ben koyma yastık falan artık." dedi Ayaz ve yerinde biraz daha dikleşti.

"Ayaz yatar pozisyonda olman lazım bak doktor uyardı."

"Sıkıldım kaç gündür."

"Ayaz, karının sözünü dinle!" diye seslendi Tuğçe teyze. Ayaz Oflarken annesinin sözünü dinledi ve Esim'in dediği gibi yattı.

"Cenk'in durumu nasılmış? Mısra ve Mira burdayken soramadım ama."

"Stabil, doktorlar ne iyi ne kötü bir şey söylüyorlar. Bu belirsizlikte insanı sıkıyor tabi. Ablamla konuştum biraz önce de doktorlar aynısını demiş. Stabil bizde bekliyoruz demiş. Uyanıp uyanmamak kendi seçimi demiş." dedim. Hepimiz yerlerimize oturduk ve bu durum üzerine konuştuk. Mısra annesinin yanındaydı. Mısra varken bu konuyu pek konuşmak istemiyorduk. Çocuk haliyle üzülüyordu. Okul açılsaydı kafası dağılırdı. Bir futbol takımına da yazdırmıştık. Yalın'ı da okçuluğa kayıt ettirmiştik. Londra'da okçulukla ilgili olduğunu söylemişti Esim.

Atışlarından da anlaşılıyordu bu.

"Esim, Ayaz'ı yukarda senin kaldığın odaya yatıralım. Begüm üzerine atlar falan biliyorsun öyle oynuyorlar. Hasta olduğunu da anlamaz dikişlerine falan bir şey olur Allah korusun."

"İyi düşünmüşsün Gece valla. Ayaz hadi hayatım yukarda rahat rahat uyu." Ayaz yerinden yavaşça kalkarken suratını ekşitti. Hala canı acıyor olmalıydı. Esim, Yalın ve Gece ile birlikte yukarı çıkmaya başladılar. Meriçler yoktu. Serdar'ı konuşturmaya gitmişlerdi. Konuşacağını pek sanmıyordum ama illa ki konuşacaktı. Konuşmadan ölmeyecekti. Ulaş yanıma gelip

"Anne kıyafet falan almaya gidecektik ya sen götürür müsün biz gidelim mi?"

"Ben götürürüm oğlum Yalın ve Mısra'ya da haber verin gidip gelelim hemen. Duş almak isteyen olursa da alsın evde burda çok beklemeniz gerekiyor sonra."

"Çok iyi olur anne ya."

"Tamam işte bizde 2 banyo var. Sırayla girersiniz. Dünden önce ki gün  bir sürü laf ettiniz beklediniz diye." Ulaş gülerken

"Konuşuruz anne girmek isteyen girer." dedi.

"Tamam o zaman hadi diğerlerine de söyle. Ben dışardayım."

"Tamam hemen geliyoruz." dedi ve yukarı çıkmaya başladı. Nefes o sırada elinede ki tabakla mutfağa giderken

"Nefes, ben çocukları bir eve götüreyim kıyafet alacaklarmış kendilerine. Birde duş falan alabilirler haberiniz olsun tamam mı?"

"Geliyim mi bende?"

"Gelmek istiyorsan gel."

"Tamam bekle çantamı alıp geleyim çok bunaldım."

"Tamam ben dışardayım." dedim ve dışarı çıktım. Ceketimin cebinden telefonumu çıkardım. Meriç'in numarasının üzerine tıklayıp aramaya başladım. Birkaç defa çaldıktan sonra ise Meriç' in değil başka birinin sesini duydum.

"Buyrun Eslem Hanım?"

"Yavuz sen misin?"

"Benim Eslem Hanım."

"Meriç'in telefonu neden sende?"

"Kendisi Kanarya ile konuşmak için aşağıda Eslem Hanım. Telefonunu da bana bıraktı."

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin