TÇ3- 10

2.8K 132 29
                                    

Senin düşünmeyip, boşverdiğin şeyler için ben her gece ciğerlerimi çürüttüm.

Şarkı önerisi;
BTS- Idol 😘

Eslemin Ağzından:

"Ya siz bir anda nerden çıktınız?" Nefesler ve Gecelerle birlikte bize gelmiştik. Hep beraber kahve içiyorduk. Serkan Nefesleri görünce şok olmuştu.

"Gelmeyi düşünüyorduk zaten. Sonra Esimlerle konuştuk. Onlar çocuktan dolayı gelemiyorlar tabi. Okul başladı sonuçta. Ayazla Uraz konuşmuşlar. Nerde olacağınızı Ayazdan öğrendik. Özledik zaten bizde Toprakla Kasırga ve Sniper olmayı. Bize de eğlence çıktı dedik. Ve sonuç olarak burdayız." Kollarımı yanımda oturan Nefese doladım.

"Çok özlemişim sizi ya. Keşke geri dönmek zorunda olmasanız." Nefes iç çektikten sonra bana daha sıkı sarıldı.

"Keşke, ama orada bir yaşantımız var maalesef."

"Siz niye gittiniz ki zaten oraya? Kalsaydınız ya burda."

"E herkes işine geleni yapıyor canım. Bizim işimize de o geldi." Gece Toprağa bakıp gözlerini devirdi.

"Saat geç oldu. Gece sizde burda kalırsınız galiba?"

"Yok Eslem biz gidelim. Bizim de evimiz var sonuçta. Her 2 günde bir sizde mi kalacağız? Gece sen git Begümü al. Linayı ben alırım."

"Uraz kalsaydınız ya kardeşim burda. Çocukları da uyandırmayın şimdi hava zaten soğuk."

"Aynen öyle ya. Hasta olurlar." Geceyle Uraz birbirine baktı bir süre. Sonra

"Tamam o zaman. Eslem pijama verir misin bana?"

"Tamam. Urazla ikinize getiririm hemen. Siz üst katta ki Begümle Laranın yattığı odada kalın. Nefesle Toprakta burdakinde kalsınlar. Serkan sen?"

"Ben eve geçeyim diyorum ya."

"Ulan normalde olsa eve gitmezsiniz hayırdır hepinizin eve gidesi tuttu bugün. Yat şu koltukta işte. Allah Allah." Meriçin isyanına hepimiz gülerken

"Tamam. Eslem sen bana da ver Meriçinkilerden bişeyler. Birde yastık falan ver."

"Tamam tamam." Sonrasında kahvemi bitirip yerimden kalktım ve odama doğru ilerledim.

•••

"Dayım burda kalmış."

"Yaprak, sus bak annemler uyanacak yine. Hep senin yüzünden uyanıyorlar."

"Off ne alakası var benle ya? Hem acıktım ben."

"Yaprak acıktın diye uyandıracak değilsin annemi. Hem Çınar, Yaprağa laf ediyorsun ama sende susmuyorsun bir türlü."

"Çocuklar, annenizi uyandıracaksınız şimdi. Noldu gelin balayım yanıma. Ama sessiz olun."

"Uyandım zaten. Günaydın."

"Annem sürekli sizin yüzünüzden uyanıyor ya. Of." Rüzgarın dediğine gülerken kollarımı açtım. Rüzgar koşup yanıma geldi ve sarıldı hemen. Yanaklarından ve saçlarından öperken Çınarda geldi ve beni öptü. Yaprak direk babasına gitmişti. Meriç ise uzanmış ve kızını üzerine yatırmıştı.

"Acıktınız mı?"

"Evet anne. Dün dayım bize patlıcan yedirdi.

"Ama biz tavuk istiyorduk." Çınarın kıvırcık saçlarını karıştırdıktan sonra

"Sürekli et ya da tavuk yiyemezsiz. Sebzeye de ihtiyacınız var. Dayınız iyi yapmış. Peki sütünüzü içtiniz mi?"

"Evet anne. Ballı süt yaptı dayım."

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin