TÇ3-36

1.6K 119 109
                                    

Şarkı Önerisi:
Perdenin Ardındakiler- Beni Kendinden Kurtar ❤️

Eslemin Ağzından:

"Çınar havuzun kenarında koşma demedim mi sana?!" Bağırmamla Çınar koşmayı bıraktı. Kaşlarım çatık bir halde bakıyordum yüzüne. Yutkunurken

"Özür dilerim anne unuttum." dedi. Kafamı iki yana sallayıp

"Yer kaygan, düşsen ve kafanı vursan ne olacak?"

"Yapmayacağım bir daha. Gidebilir miyim?"

"Tamam hadi git." Çınar hiçbir şey olmamış gibi gülüp hızlı adımlarla yürüyerek kardeşlerinin yanına gitti.

"Noldu niye bağırdın?" derken hazırladığı limonatayı verdi Meriç ve yanımda ki şezlonga oturdu. Bir villa kiralamıştık ve tatilimizi burada yapıyorduk.

"Çınar havuzun kenarında koşuyordu da ondan."

"Limonataları içelim de çocukları bir duşa sokalım sonra da yemeğe çıkalım. Karnımız acıktı."

"Tamam." deyip limonatayı içmeye devam ettim. Meriçle keyifli keyifli limonatalarımızı yudumlarken içeriden ablam ve eniştemin bağırma sesleri geldi kulağımıza. Meriçle birbirimize bakıp içeriye koştuk.

"Bunun ne gibi bir açıklaması olabilir Aras?! Her şey ortada değil mi zaten?!" Nefes ve Toprakta ayakta ablamla enişteme bakıyorlardı. Ne olduğunu anlayamazken ablamın elinde salladığı telefon çekti dikkatimi.

"Zeycan dinle bir dinle. Her şey göründüğü gibi değil işte!"

"Hadi açıkla o zaman, klasik bir erkek yalanı söyle bakalım. Sarhoş muydun, zorla mı yattı üzerine, ya da içeceğine ilaç mı attı?" Mevzuyu anlarken gözlerim kocaman oldu. Ve enişteme döndüm. Eliyle burun kemerini sıktı. Ablama doğru bir adım attım bu sırada. Yanağından bir damla yaş düşerken

"Yetmedim mi sana Aras? Bir evlat verdim be sana, hadi beni düşünmedin onu da mı düşünmedin? Meleğim diye sevdiğin kızıda mı düşünmedin?"

"Ya dinlemeden yargısız infaz yapma! Dinle diyorum sana dinle! Konuşmama fırsat bile vermiyorsun!"

"Abla bir anlatsın dinle lütfen." Ablam gözyaşlarıyla birlikte

"Hava almak istiyorum." dedi. Eniştem ablama doğru bir adım atarken ablam elini kaldırdı ve

"Yaklaşma bana." diye tısladı. Eniştemin omuzları düşerken Toprak enişteme baktı ve

"Tamam abi sen merak etme Nefesle ben varız yanında."

"Hadi gel Zeycan abla çıkalım." dedi Nefeste ablamın kolundan tutarken. Üçü evden çıktı böylece.

"Baba yaptın mı böyle bişey?" Arkadan Zümranın sesi gelirken arkaya döndüm hızla. Çocuklar gelmişler, bahçe kapısının önünde dikiliyorlardı. Eniştem hızlıca Zümranın yanına gitti ve

"Kızım ben anneni ne kadar çok seviyorum bilmiyor musun? Her şeyden çok severken başka bir kadına nasıl dokunurum?"

"Annem neden o kadar öfkelendi o zaman?"

"Annen beni dinlemedi çünkü daha. Ama sen ağlama tamam mı? Sadece babana güven. Ben anneni üzecek hiçbir şey yapmadım, yapmam da. İçin rahat olsun." Zeycan enişteme sarılırken eniştem de ona sarıldı.

"Eslem çocukların da karnı acımıştır. Üçüzlere ben eve bişeyler sipariş ederim. Ama Zümra da çıksın hava alsın biraz. Gençleri sen götür yemeğe. Üçüzler bende merak etme."

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin