Ben her şeyi yapabilirdim. Sen savaşmaktan korkuyordun.
Bazı okurballar şarkı önermemi istemiş. Bölüm başlarına dinlediğim ve size önerdiğim şarkıları yazacağım.
Şarkı önerisi;
Velet- Bundan Sonra 💚Eslemin Ağzından:
Çocukların üzerini giydirmiş, Gecelere gidiyordum. Rüzgar' ın dediği şeyden beridir keyfim yoktu. Ama çocuklara belli etmemeye çalışıyordum. Şirkete gidip Meriç hakkında bilgi arayacaktım. Yeraltına inmem bile gerekebilirdi ama bulacaktım. Bunca sene beni tek bıraktıktan sonra gelmesi haksızlık ve bencillikten başka bir şey değildi. Gecelerin evinin önüne park ederken kemeri çıkardım ve indim.
Çocukları da indirip sessiz bir şekilde gecelerin evinin kapısına ilerledik. Kapıyı çalarken beklemeye başladım. Hepsi olanları duymuştu. Kapı açılırken Lina hemen Rüzgara sarıldı. Rüzgarla ayrı bir bağları vardı. Yaprak kıskanıyordu ikisini ama pek belli etmek istemiyordu.
Eğilirken çocukları tek tek öptüm ve içeri gönderdim. Urazla Gece kalırken onlara sarıldım.
"Eslem, beraber gideceğiz."
"Ben tek giderim Uraz gerek yok. Sen Gecelerle beraber kal."
"Saçmalama, Urazda seninle gelecek. Fazla geç kalmayın. Beni de habersiz bırakmayın." Kafa sallarken Urazla beraber arabama doğru ilerledik. Arabaya binerken ses çıkarmadım ve kemerimi taktım. İntikam hırsıyla yanıp tutuşuyordum. Öyle bir öfkeyle doluydum ki. Uraz' da kemerini takarken güneş gözlüğümü gözüme geçirdim ve arabayı çalıştırdım.
"Eslem, ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Öyle bir öfke var ki içimde. Şu an sadece onu bulmayı düşünüyorum." Uraz sesini çıkarmazken arabayı çalıştırdım ve şirkete doğru sürmeye başladım.
•••
"Çıkmadı mı İskender bey?"
"Maalesef Eslem Hanım. Şirkette Meriç Beye dair hiçbir iz yok." Sıkıntıyla derin bir nefes bırakırken
"Tamam. Teşekkürler yine de. Ve bu konu aramızda kalırsa iyi olur. Başkasından duymak ve kötü şeyler yapmak istemiyorum." İskender Bey yutkunurken olumlu anlamda kafa salladı.
"Başka bir isteğiniz yoksa?"
"Çıkabilirsiniz." Arkasını dönüp çıktı. Saate baktığımda 18.30 olduğunu gördüm.
"Şirketle ilgili hiçbir şey yok. Şimdi ne yapacaksın?" Kafamı kaldırıp Urazın gözüne baktım. Urazın kaşları merakla çatılmıştı. Kilitli çekmeceyi anahtarla açarken içinden silahımı çıkardım ve masanın üzerine koydum.
"Yeraltı Ejderi özlemiş midir sence?" Gözlerimi silahtan çekip Uraza baktım.
"Eslem uzun zaman oldu." Suratımda tehditvari bir gülümseme olurken
"Evet, bence de özlemişlerdir. O zaman özlem giderelim. Bende özledim çünkü." deyip silahı çantama koyup ayağa kalktım.
"Yeraltına geri dönüş yapıyoruz ha?" Uraz kahkaha atarken suratımda ki sırıtışla beraber yürüdüm.
"Gece gelir mi dersin?"
"Miray demek istedin sanırım?"
"Çocukları teyzeme bıraksın. 1 saate hazırlanın. Sizi almaya gelirim." Uraz kafa sallayıp asansöre bindi. Ejderin geri dönüşüne yorumlar nasıl olacaktı görecektik bakalım.