Tç3- 21

2.2K 119 124
                                    

Sevmiyorsanız eğer, seviyormuş gibi yapmayın.

Şarkı önerisi;
ASTRO- By Your Side 💛

Ulaşın Ağzından:

Oflarken bir daha baktım. Hepimiz çok sıkılmıştık. Bahçede takılıyorduk biz dördümüz. Annemlerde bayram havası vardı. Esim teyzemlerin ve Cenk dayımların burada kalacağı kesinleşmişti. Bugün gidip Yalınla Mısranın okul işini halletmişlerdi. Yalın ve ben aynı sınıfa düşmüştük. Mısrayla da Zümra aynı sınıftaydı. Yalın ve Mısra kartlarla oynuyorlardı. Zümra her zaman ki gibi telefona gömülmüştü. Ben ise bakışlarımı hepsinde gezdiriyordum.

Oflarken gökyüzüne çevirdim bakışlarımı. Yıldız yoktu, ama yine de gökyüzüydü işte. Saat 22.30 olmuştu bile. Ama hava bahar havası gibiydi. Annemlerde üzerimize bişey alma şartıyla izin vermişti çıkmamıza. Çocuklar uyumuştu çoktan. Bir süre daha hepimiz aynı evde kalacakmışız. Aslanın yerini hala tespit edememişlerdi.

Evin etrafı insan kaynıyordu.

"Mısra yarın beraber kafeye gidelim mi?" Zümranın sesiyle kafamı ona çevirdim. Mısra da elinde ki kartlardan çekip ona baktı. Yalın da kartını atıp Zümraya baktı.

"Ne yapacağız ki?"

"Arkadaşlarım seni çok merak etti. Bundan sonra da aynı sınıfta olacağımızı duyunca okul açılmadan tanışmak istediler. Gidelim mi?"

"Eminim sadece sınıf arkadaşlarıdır." diye mırıldanıp gökyüzüne baktım geri. Hiç tekin arkadaşı yoktu bu kızın. Çünkü gerizekalıydı!

"Bişey mi dedin Ulaş?"

"Hayır."

"Neyse, Giray ve onun 2 arkadaşı daha olacak. Sitenin kafesinde buluşacağız zaten. Uzaklaşmayacağız yani."

"Tamam olur." dedi Mısra.

"Ulaş bizde evde mi kalırız?" Yalının ses tınısından kapmıştım ben neyden bahsettiğini. Yalına bakarken sırıttım.

"Asla, bizde yaparız bişeyler." Yalın yine o çok sevdiğim sırıtmasını yaparken kartları çevirmeye başladı.

"Mümkünse kafeye gelmeyin Ulaş olur mu? Ortamda gerginlik çıksın istemiyorum." Yerimden hızla kalkarken Zümranın tam burnunun dibinde durdum. Zümra nefes dahi alamazken

"Sen kendini fazla önemsiyorsun. Kiminle ne yapıyorsan yap, umrumda değil. Kafeye falan da gelmeyiz ayrıca. Korkma yemem Girayını." dedikten sonra yerimden kalktım.

"Nereye?"

"İçecek bişeyler alacağım. Bişeyler almak isteyen varsa gelsin." dedim ve eve girdim. Arkamdan Yalının geldiğine dair bir ses duydum. İstediğimde Yalının arkamdan gelmesiydi zaten. Mutfağa girip dolaba bakındım. Ve kutu kolalardan 2 tane çıkardım. Birisini kendime alırken diğerini masaya koydum.

Yalında gelirken bar taburesine oturdum. Yalında masanın üstünde ki kolayı aldı ve tezgaha yaslandı. Ben kolamdan bir yudum aldım.

"O hareket neydi be kardeşim? Kız resmen eridi gözlerimin önünde."

"Boş yapma Yalın." dedim gözlerimi devirirken. Yalın bu dediğime kahkaha attı ve gelip yanımda ki bar taburesine oturdu.

"Ee plan?" Ağzımda ki kolayı yutup nefes aldım.

"Onları o Giray karaktersiziyle bırakmayacağız tabii ki. Zümranın arkadaşlarının hiçbiri tekin değil. Ve şuna eminim ki aralarında olursa olursa 1 2 kız falan olur anca. Gerisi erkek olur. Zümra saf olduğundan hepsine arkadaşım diyorda onlar kıza o gözle bakmıyorlar. Mısraya da yürürler hemen. Diplerinde olmamız lazım."

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin