TÇ3- 42

1.2K 111 94
                                    

Şarkı Önerisi:
K Will- Beautiful Moment 💙

(Yoğun istek üzerine bu bölüm sadece favori dörtlünüz üzerine yazılacaktır.)

Ulaş'ın Ağzından: (2 ay sonra)

Dersimiz bedendi ve biz Yalın' la oturmuş bir şeyler içiyorduk. Kızların nerde olduğu konusunda bir fikrimiz yoktu. Zümra çok garip davranıyordu zaten. Sürekli benden kaçıyordu. Mısra'da çok agresif olmuştu. Babası iyileşmişti ama fizik tedavi alıyordu. Yürümesinde aksaklık vardı. Doktorların dediğine göre de tedavinin sonuçlanmasına da az kalmıştı.

"Yılbaşı geliyor, ne alacağız ki bizimkilere? Çok fazlalar." Yalın'ın dediği şeye güldüm ve

"Meraklanma sadece ufaklıklara ve birbirimize hediye alacağız. Alırsak birde anne babalarımıza alırız. Ama annem çok isterseniz kartlar duruyor dedi."

"Ya şimdi herkese almamak olmaz ki."

"Annemle konuş önce sen. Annemin dedikleri bana mantıklı geldi. Kızlarda kabul etti hatta."

"Ne ara konuştunuz?"

"E grup ödevinde üçümüz aynı gruba denk düştük ya. O zaman bize geldiler işte. Annemle de konuştular almayacaklar hediye. Yani en azından büyüklere."

"Hee iyi o zaman bende almam. Ne zaman gideriz peki?"

"Hafta sonu herhangi bir iş çıkmazsa gideriz."

"Kızlar neredeler acaba?" İç çekerken

"Valla bilmiyorum da birisi sürekli kaçıyor, diğeri aşırı agresif. Neler oluyor anlamıyorum da. Hani en azından dertlerini bilsek yardımcı olabiliriz."

"Mısra babasının durumuna öfkeli hani iyileşsin Cenk dayı bir şeyciği kalmaz o kendine döner de Zümra'ya ne oluyor bende bilmiyorum. Mısra'ya sorduğumda da bilmiyorum dedi."

"Hiç ayrılmıyorlar nasıl bilmiyormuş?"

"Ne biliyim ben bana öyle dedi."

"Arasana bir neredeler." Yalın çikolatasından bir yudum daha alırken telefonunu çıkardı. Birkaç defa ekrana tıkladıktan sonra telefonu kulağına götürdü. Kantinde bizimle birlikte birkaç kişi daha vardı sınıftan. Birde üst sınıflardan 4 kız oturuyordu. Dersleri boş olmalıydı. Okula kolayca uyum sağlamıştık. Dördümüzün aynı sınıfta olması çok yardımcı olmuştu bu konuda.

"Kantindeyiz bizde işte gelin oturalım beraber....... Tamam ne içiyorsunuz siz gelmeden hazır olsun?........ Ne yiyeceksiniz peki?....... Tamam hadi bekliyoruz." deyip kapattı..

"Nerdelermiş?"

"Sınıftahdık dedi ya, Zümra'nın saçını örmüş çıkışta antrenmanı varmış."

"Çıkışa son 1 ders var değil mi?"

"Aynen öyle. Neyse ben kızların siparişlerini hazır edeyim. Geliyorum hemen." deyip yerinden kalktı gitti. Bende anneme mesaj attım.

Gönderilen: Kraliçem 👑💙

Anne çıkışa son 1 saat kaldı sen mi geliyorsun almaya?

Yazıp gönderdim. Şirkette olmalılardı. Her şey gayet yerindeydi. Dedemler de buraya taşınmışlardı. Serdar meselesine gelirsek, hala konuşmamıştı. Ciddi ciddi 2 aydır konuşmuyordu ve ölmek için yalvarıyordu artık. Ama gerçeği bir türlü söylemiyordu. O gerçeği söylemeden de annem ölüm olmadığını beyan etmişti. Okuldakiler kimlerin çocukları olduğumuzu bildiklerinden bizden çekiniyorlardı. Gerçi aileleri söylemiş olmalıydı. Hepsi nerden bilecekti yer altını yoksa. Sonrasında ise dedikodu şeklinde dağılmış olmalıydı. Telefonum titrerken ekran kilidini açtım. Annem cevap vermişti.

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin