TÇ3-31

2.3K 126 114
                                    

Şarkı Önerisi:
Taeyong & Punch- Love del Luna 💓

Eslemin Ağzından:

Ellerimle şakaklarıma masaj yaptım ve gözlüğü çıkardım. Yurt dışında anlaşma sağladığımız şirketlere bakınmıştım. Ve bayadır bakınıyordum görünen o ki. Kolumda ki saate bakındım ve dosyayı kapattım. Eşyalarımı topladıktan sonra odadan çıktım.

"Ben çıkıyorum Neslihan. Portekiz ve Brezilya dosyalarına imza attım. Onları faksladıktan sonra sende çıkabilirsin. Diğer dosyaları da kaldır. Onları imzalamayacağım. Mail atarsın anlaşma olmayacağına dair. Nedeni olarakta şirket şartlarına uymuyor dersin."

" Tamam Eslem Hanım. İyi akşamlar."

"Sana da." deyip asansöre ilerledim. Çocuklar Esimdeydi. Esim boştu zaten. Ayaz da şirketin şubesi için çalışıyordu. Ulaş ise Yalınla beraber spor salonuna gitmişti. Meriçte bir şirkete görüşmeye gitmişti en son. Asansör zemin katta dururken telefonumdan Esimin numarasını buldum ve aradım. Birkaç defa çalmıştı ki açıldı.

"Efendim canım?"

"Naptınız? Yaramazlık yaptılar mı?"

"Yok be ne yaramazlığı. Oyun oynadık beraber baya. Sonra projeksiyon kurdum çizgifilm izlediler. Şimdi de kendilerince oynuyorlar işte."

"Seni zorlamadılarsa güzel. Şimdi çıktım bende geliyorum."

"Tamamdır."

"Bişey lazım mı gelirken?"

"Yok yok. Ha bu arada bu akşam yemekte burdasınız haberiniz olsun."

"Tamam, diğerleri gelecek mi?"

"Yok sadece siz olacaksınız."

"Tamam hayatım. Kapatıyorum."

"Dikkatli gel." dedikten sonra kapattım telefonu. Güvenlikler geldiğimi görünce valeye haber verdiler. Ve merdivenlerden inip beklemeye başladım. Bu sırada da Meriçi aradım.

"Güzelim?"

"Naptın Meriç nerdesin?"

"Şirketle olan toplantı bitti. Şimdi yanına geliyordum."

"He gelme hiç bende çıktım. Esimlere geç sen. Akşam yemeğe ordaymışız."

"Hep beraber mi?"

"Yok sadece biz olacakmışız."

"Tamam canım geçerken tatlı alırım birde. Dikkatli gel sende."

"Tamam. Görüşürüz."

"Öpüyorum." deyip kapattı. Bu sırada arabamda geldi. Telefonu çantama atıp yerime geçtim. Çantayı yan koltuğa koyup kemerimi taktım ve şarkı açtım. Chunga- Snapping çalmaya başlarken güneş gözlüğümü de taktım ve arabayı Esimlere doğru sürmeye başladım.

Ulaşın Ağzından:

Limonatamın pipetiyle oynarken Yalını dinliyordum bir yandan da.

"Eslem teyzem de söyleyince Zeycan teyze sinirlenmiş. Ve Zümraya 1 ay boyunca evde kalma cezası vermiş. Atış çalışmalarına bile katılamayacak." Kafamı kaldırıp Yalına baktım.

"Ama katılması lazım yer altında biliniyor artık. Ya başına bir iş gelirse?"

"Valla ben bilmem. Size de o yüzden gelememiş o gün. Telefonu da yokmuş."

"Teyzem çok kızmış olmalı. Yoksa telefonuna el koymazdı."

"Haketti ama biraz. En son olayda sen yanlış anladın tamam ama öncekilerde öyle yapması çok yanlış yani. Sen hepsini saklamaya çalışmışsın birde. Bunun elbette ki bir cezası olması lazımdı."

Tehlike Çetesi 3 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin