Baby, we're perfect
Harry- Anya? - szóltam bele a telefonba reménykedve.
- Harry kedvesem! Minden rendben? - kérdezte aggódva.
- Persze. - mosolyodtam el azonnal, amint meghallottam a hangját.
- Nem gondoltam, hogy ilyen hamar hívni fogsz. - jegyezte meg bizalmatlanul.
- Csak szerettem volna szólni, hogy elindultunk. - dőltem hanyatt a hatalmas, kihúzva maradt kanapén a leghátsó szobában. A fiúk mind a nappaliban vannak, igyekeznek feltárni minden apró részletet ami eddig elkerülte a figyelmünket.
- Na és milyen a busz? - kérdezte izgatottan, mire elmosolyodtam. Egyik kezemet a fejem alá húztam, úgy bámultam a fekete plafont, amit oldalról fehér LED-csíkok világítottak meg.
- Elképesztő. - mondtam ki az első szót, ami eszembe jutott - Hatalmas!
- Aludni is van elég helyetek? - tört elő belőle az anyai ösztön, mire felkuncogtam.
- Igazság szerint a vonatokhoz hasonló ágyak vannak, amiknél igazából csak egy függöny gátolja meg, hogy leess. - jegyeztem meg elgondolkozva - De ne aggódj, majd igyekszem alsó ágyat választani. - nyugtattam meg gyorsan.
- Remélem is! - nevetett fel anya.
- Harry az? - hallottam meg a nővérem hangját távolról. Anya helyeslően hümmögött, mire a nővérem belekiáltott a telefonba - Hahó, öcskös!
- Gemma! A fülem! - méltatlankodtam fájdalmasan, a másik oldalra véve a telefonom.
- Kihangosítalak kincsem, egy pillanat. - szólt anya - Itt vagyunk, mindketten hallunk. - jelentette be boldogan.
- Mesélj öcskös! Mizu a pasiddal? - kérdezte kíváncsian Gemma, mire akaratlanul is fülig vörösödtem. A tekintetemet ösztönösen az ajtó felé kaptam, pedig tudtam, hogy rajtam kívül senki nem hallhatta szavait.
- Gemma! - szóltam rá felháborodva, mire a nővérem csak nevetett - Tudod, hogy nem a pasim.
- Még. - jegyezte meg vidáman, mire megforgattam a szememet.
- Ne ringass fölösleges vágyálmokba. - kértem szomorkásan. Épp elég fájdalmas ez így is. A vonal végén keletkezett néhány másodperces csendet végül anya törte meg.
- A vonat időben érkezett? - kérdezte, remélve, hogy ezzel egy semleges téma felé terelheti a beszélgetést.
- Persze. - válaszoltam gyorsan, még mindig érezve egy enyhe bűntudatot a késésünk miatt. Nem mintha nem érte volna meg egy kellemes kis reggeli csakis az én Louis-mal.
- Minden rendben volt a megbeszélésen is? - érdeklődött tovább kedvesen. Jóég. Mintha ezer éve lett volna.
- Ööö... - húztam el a számat, mikor eszembe jutott a kérdéses beszélgetés.
- Harry? - kérdezte anya gyanakvóan.
- A menedzsment nagyon csúnyán beszélt Louis-val. - vágtam rá gyorsan.
- Ó, szegénykém! - kiáltott fel anya sajnálkozva - Hogy van?
- Minden oké. Tudod, hogy mennyire erős. Soha nem hatják meg az ilyenek. - mosolyodtam el büszkén. Nagyon tiszteltem Louis végtelen magabiztosságát.
- Na és hol van most? - szólt közbe Gemma hirtelen.
- Odakint a srácokkal. Épp valami filmet keresnek estére. - válaszoltam meg.
VOUS LISEZ
Perfect For You [larry fanfic]
FanfictionFiatalok, híresek, szabadok. Mi másról álmodhatnának még a One Direction oszlopos tagjai? Hisz mindenük megvan, amiről a hasonló korúak még álmodni is alig mernek. De mi van, ha épp ezek a kiváltságok teszik lehetetlenné, hogy igaz szerelmet találja...