17

1.4K 133 69
                                    

So let's start right now!


Harry

- Készen álltok, fiúk? - lépett a próbaterembe Sophie mosolyogva.

- Természetesen, Sophie-Dofie! - penderült oda Niall vidáman, átkarolva a nőt.

- Még soha nem voltam ennyire készen. - jegyezte meg Zayn fáradt sóhajjal, mire mindannyian elnevettük magunkat.

- Ideje lenne átmennünk. Gyertek utánam! - intett Sophie, mi pedig engedelmesen követtük őt a stúdióig.

- Sophie. - lépett a nő mellé Louis.

- Igen?

- Ma vesszük fel a...tudod. - kérdezte halkan, jelentőségteljess pillantást vetve Niallre.

- Igen, ma. De ne aggódj! Van egy tökéletes tervem. - kacsintott a nő, megveregetve Louis vállát, majd odébb lépett. A fiú feszült sóhajjal nézett utána, így odaléptem mögé.

- Nyugi, Lou. - simítottam a vállaira a tenyeremet, egyik oldalon megtámasztva az államat - Minden oké lesz. Sophie tudja, hogy mit csinál. - nyugtattam.

- Remélem is. - szuszogott fejcsóválva.

- Biztos vagyok benne. - mondtam mosolyogva, egy apró puszit nyomva arcélére. Louis-ban egy pillanatra bennszakadt a levegő, majd arca szép lassan pirosas árnyalatúvá színeződött. Kuncogva figyeltem a reakcióját, ám a kellemes pillanatot Harry és Richard érkezése zavarta meg.

- Jó reggelt mindenkinek! - mosolygott Richard szélesen, majd egyesével kezet fogott mindannyiónkkal.

- Hello, Richard! - üdvözöltem én is, amikor hozzám lépett.

- Készen álltok a mai napra? - érdeklődött kedvesen.

- Naná. - bólogatott Louis vigyorogva. Úgy tűnik sikerült visszanyernie magabiztosságát.

- Helyes, helyes! - bólogatott Richard elégedetten dörzsölve tenyerét - Akkor ideje, hogy birtokba vegyétek a stúdiót! Mi végig idekint leszünk! - intett az apró fülke felé. A fiúkkal besereglettünk az apró helyiségbe, majd elfoglaltuk helyeinket a mikrofonok mögött.

- Srácok, az állványon vannak a fejhallgatók, válasszatok egyet mindnyájan. - érkezett az utasítás Sophie-tól. Liam azonnal felpattant mellőlem, majd magához véve a fejhallgatókat, készségesen kiosztotta őket nekünk. Louis azonnal a nyakába akasztotta a sajátját, majd egyszerűen kikapta a kezemből az enyémet.

- Hé! - méltatlankodtam, de úgy tett, mintha meg sem hallaná. Egyik kezével erőteljesen megdörzsölte a fejem, aminek következtében a hajam a szélrózsa minden irányába meredezett, majd nemes egyszerűséggel a fejemre húzta a fejhallgatót.

- Tökéletes. - bólintott elégedett vigyorral, amikor szemügyre vette a végeredményt. Szemforgatva igazítottam meg rakoncátlan tincseimet, majd kényelmesen felhelyeztem a fejhallgatót - Most elrontottad. - vágott fancsali képet, majd tüntetően a kint várakozó emberek felé fordult.

- Akkor vágjunk bele! A Moments lesz az első, Louis kérésére - mosolygott Sophie a fiúra, akinek széles vigyorral terült szét az arcán - Tegyétek föl a fejhallgatókat, és indulhat a buli!

- Ahogy mondja! - biccentett Zayn mosolyogva.

- Mindent bele, srácok! - sóhajtottam miközben mindenki felvette a szerkentyűket és beállította a mikrofonok megfelelő magasságát.

- Figyeljetek! Három, kettő... Mehet! - mutatott ránk Sophie, majd ezzel egy időben meghallottuk a dal első sorait.

- Shut the door, turn the light off, I wanna be with you - énekelte Liam - I wanna feel your love, I wanna lay beside you- mindannyian őt figyeltük, ahogy kezét ökölbe szorítva énekel - I cannot hide this, even though I try - a zenei alap egyre erősödött, a ritmus gyorsabbá vált, a hangom, szinte magától tudta, mikor kell szólnia.

Perfect For You [larry fanfic]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora