5.

143 14 2
                                    

Jungkook

Probudil jsem se až kolem desáté, což je u mě hodně velký nezvyk, jelikož běžně vstávám v sedm, ale tak nevadí.
Namazal jsem si rohlík marmeládou a udělal jsem si studený čaj, jelikož jsem posledně spálil vodu, takže se znovu varné konvice radši dotýkat nebudu.

Přemýšlel jsem o tom, co dneska budu dělat.
Nakonec stejně vyhrál tanec, jelikož se při něm dokážu odreagovat.
Zapnul jsem si On, protože tu choreografii naprosto miluju a navíc Tae v tom videoklipu vypadá naprosto božsky, ale pššt.
Při svém sólu jsem se však neudržel a začal jsem zpívat.

Po dlouhé době jsem se cítil volný, nemyslel jsem vůbec na nic a na nikoho.
Je úžasné, že aspoň při tanci dokážu takhle vypnout a soustředit se pouze na hudbu a kroky.

Další jsem tancoval Fire, tahle písnička mě vždycky strašně bavila.
Nejvíc však její natáčení, ty pohledy, když tam to "auto" začalo hořet, opravdu stály za to.

Docela mi vyhládlo, tak jsem si objednal kimchi z mé oblíbené restaurace.
Chodili jsme tam občas s kluky ještě před debutem, od něj jsem se tam ukázal už jenom párkrát, jelikož to není žádná luxusní restaurace a nevím co by dělal bulvár, kdyby mě tam někdo viděl.

Po půl hodině někdo zazvonil, takže tu je můj oběd, ten člověk měl štěstí, že jsem zrovna dotancoval, protože jinak by si tam ještě asi chvíli postál.
Nasadil jsem si roušku a otevřel dveře s připravenou částkou na zaplacení.

Objevil se tam úplně stejný kluk, který mi předevčírem donesl večeři.
Stál tam s úsměvem na tváři a předal mi mé kimchi, zaplatil jsem mu a on odešel.

Sedl jsem si do kuchyně a pustil se do jídla, je přesně tak dobré, jak si ho pamatuju.
Umyl jsem nádobí, protože upřímně, na co myčka, když žiju sám a ani si nevařím.
Najednou mi cinknul mobil.

Neznámé číslo
Ahoj

                 Já
Kdo jsi ?

Neznámé číslo
Ten kluk co ti dvakrát donesl jídlo xd


Kde jsi vzal moje číslo ?!

Neznámé číslo
Na výpisu :,-)
Jinak jmenuju se Min Jae-Min

Nastavila jste přezdívku na
Min Jae-Min


A co po mně vůbec chceš ?

Min Jae-Min
Přišel jsi mi sympatický, a tak
jsem si řekl, že bych tě rád poznal.
Jinak napíšeš mi svoje jméno, já se ti už představil :-)


Aha, nový známý by se asi hodil.
Jinak jsem Jungkook.

Min Jae-Min
Dobře, kolik ti je Kookie ?
Mě je 27 a ty si vypadal podobně starý, ale co já vím.


Taky je mi 27.

Napsal mi přezdívkou, kterou používali jenom kluci, slzy si opět našli cestu z mých očí a já se svezl po stěně.
Chci je zpátky, všechny, ale hlavně jednoho z nich, prosím, já už to nevydržím.

Min Jae-Min
Nechtěl bys zajít ven ? Je tam hezky a navíc bychom se mohli líp poznat.

.
.
.
.
.

Co myslíte, že mu Kook odpoví ?
Doufám, že se vám kapitolka líbila.
Eli

Finally Together ( VKook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat