V tu chvíli mi cinknul mobil.
Brácha.
Napsal jsem mu adresu, kterou po mně požadoval a dál se věnoval svému uražení, za to krmení.Neměl mě krmit.
"Ale Taehyungie, teď jsme si kvit" zasmál se a rozcuchal mi vlasy, no to si dělá srandu.Já se tady s nima ráno češu jak debil a on mi je rozcuchá.
Udělal jsem mu to stejné, jelikož vím, že dotek ve vlasech mu nevadí.
A přesně takhle začala válka o tom, kdo tomu druhému víc rozcuchá vlasy.Fakt začínám pochybovat o tom, že mu je 27 a mě 28.
Chováme se jak malé děti, ale nevadí. Handrkovali bychom se dál, avšak nás vyrušil zvonek.
Tannie.Vystřelil jsem jako blesk, div jsem se nezabil o Jungkooka, a běžel otevřít.
Pohled se mi naskytl na mého mladšího bratra, který v náručí držel mojí malou chlupatou kuličku.Jakmile si mě všiml začal radostně štěkat a vrtět ocasem.
Okamžitě ke mně přiskočil a začal mi olizovat pusu."No teda, já asi začnu žárlit" řekl naoko uraženě Jungkook a Gyu se zasmál.
"Nemáš žádný důvod, sušenko" zasmál jsem se a dal Kookovi pusu do vlasů, zatímco Gyu se na nás zvláštně podíval."Vy, dva, spolu ?" zeptal se překvapeně a já němě přikývl.
"Konečně, dívat se na vás, jak se pořád trápíte, byl fakt opruz" zasmál se a objal nás, Jungkook se okamžitě odtáhl, čímž si od bráchy vysloužil nechápavý pohled a ode mě naopak pohled plný pochopení a starostlivosti."Nechceš jít dál ?" zeptal se Kookie i když bylo vidět, že chce být jen se mnou.
"Ne ne, jen jsem přijel odevzdat Tana, takže ahoj" usmál se, pak mě objal, a nakonec nám zamával.Zavřeli jsme dveře od bytu a Jungkook si úlevně vydechl.
"Ale notak, pořád je to můj brácha" mírně jsem se zamračil a on se nervózně pousmál. "Já vím, ale chci teď být jen s tebou, ještě po tom co stalo" sklopil pohled dolů a mluvil do země."Klid, chápu to" pohladil jsem ho po hlavě a jemně ho podrbal, načež mi odpověděl nesouhlasným zamručením.
"Tohle si dělěj Tanovi a ne mně" zasyčel a já se zasmál.Celý zbytek dne jsme si hráli s Tanniem a nakonec jsme usnuli na zemi v obýváku.
O něco kratší kapitola, každpádně snad se vám líbila. Eli
ČTEŠ
Finally Together ( VKook )
FanfictionCover by amazing @fruityjmn Co se stane, když se slavný korejský boyband rozpadne a zanechá dva lidi napospas trápení ? . . . "Proč jsem mu to neřekl, nic bych tím neztratil" opakoval jsem si stále když jsem se ocitl v bytě, který mi bude novým domo...