🔥🔥🔥
.
.
.
JungkookZnovu jsem se ocitl pod ním, ale líbat jsme se nepřestávali.
Teď mělo nastat to, čeho jsem se bál asi nejvíc, on si však mé obavy všiml."Neboj, sušenko, budu opatrný, tak moc, jak jen to bude potřeba, chci aby sis své poprvé užil a chci abys na něj vzpomínal rád a ne abys na něj měl nějaké špatné vzpomínky" řekl a já překvapeně vydechl, on je prostě dokonalý úplně ve všech směrech.
"Tae, už jenom to, že moje poprvé budu moct prožít právě s tebou, bude ta nejkrásnější vzpomínka" řekl jsem upřímně a celou dobu jsem se mu díval do očí.
"Jungkookie" usmál se a znovu mě políbil.
Jestli je tohle sen, tak nebudit.
"Jenom, Tae, není to sen, že ne ? Už párkrát se mi něco takového zdálo" pověděl jsem mu svou obavu."Tohle opravdu není sen, tedy alespoň doufám, protože jestli ano, už se nikdy nechci probudit" odpověděl mi a já přikývl.
Není to sen, je to jen ta nejkrásnější realita."Jenom, Kookie, je mi blbé se na to ptát, ale nemáš tady lubrikační gel, opravdu nechci aby tě to bolelo" řekl a v jeho obličeji byla opravdu znát obava, právě proto ho miluju, vždycky se stará, aby se mi nic nestalo.
Zrudnul jsem a přikývl.
"Je v tamté skříňce" odpověděl jsem a ukázal na skříňku a Tae k ní rychle doběhl a vzal to co potřeboval.
"Vážně ?" uchechtl se, když viděl příchuť - Sušenka.No co je, mám rád sušenky.
"Jo, vadí ?" ušklíbl jsem se, přičemž jeho rty se zformovaly do úsměvu.
"Ani v nejmenším" úšklebek mi opětoval.První mě začal hladit mezi stehny a občas přejel prsty i po mém otvoru, přičemž jsem se pokaždé zachvěl.
Po chvíli to začalo být intenzivnější a poté vyměnil prsty za jazyk.Trošku mě to uklidnilo, ale ještě ne úplně.
Nanesl si gel na jeho dlouhé prsty a jeden z nich do mě pomalu vsunul.
Bylo to strašně studený a docela to bolelo."Zlatíčko, jsi strašně stažený, uvolni se trošičku" řekl mi a políbil mě.
Opravdu to pomohlo a on se ve mně začal pomalu pohybovat.Když už usoudil, že jsem připravený, tak přidal další prst.
Pomaličku mě roztahoval, ale i těmi prsty se snažil přirážet hlouběji, ale já nechápal proč, když v tu najednou přirazil na, pro mě, citlivé místečko."Aaah, Tae" zavzdychal jsem a on se jen usmál.
Stále se ve mně pohyboval a narážel na to stejné místečko, myslel jsem, že z té slasti zešílím.Poté přidal i třetí prst a tento postup opakoval.
"Tae, prosím, už tě chci cítit v sobě" vzdychl jsem prosebně, jelikož ty prsty prostě nestačily."Ještě chviličku, sušenko" odvětil a opět mě políbil, přičemž se ve mně stále pohyboval, takže jsem mu vzdychal do rtů.
Když už si mě dostatečně připravil, nanesl si gel i na svého kamaráda a začal do mě pomalu pronikat, byl jsem strašně nervózní."Pššt, sušenko, uvolni se, kdyby cokoliv, okamžitě řekni, ano ?" řekl a já se trochu uvolnil a už to nebylo tak strašné.
Když do mě zasunul asi třetinu svého kamaráda, sykl jsem bolestí a on se okamžitě zastavil."V pořádku, sušenko ?" zeptal se starostlivě a já přikývl.
Začal opatrně pokračovat, snad jako bych byl ze skla.Když do mě celý proniknul, tak počkal až si zvyknu, za což jsem byl moc rád.
"Můžeš" řekl jsem, protože čekal až já mu dám zelenou.Začal se ve mně pomalu pohybovat a mé vzdychání se vydralo na povrch, myslím si, že sousedi budou mít radost.
Ale pohyboval se opravdu mučivě pomalým tempem, a tak jsem přirazil pánví proti té jeho."Aish, sušenko" vzdychl, aha, tak tohle se chlapečkovi líbí, ušklíbl jsem se pro sebe a tento pohyb zopakoval.
"Sušenko, prosím, jinak se nebudu moct ovládat a já opravdu nechci.." umlčel jsem ho polibkem.
"Neovládej se" řekl jsem mu naprosto vážně a on se na mě s obavou v očích podíval.
.
.
.
🔥🔥🔥Tak a tady to zase utnu (≧▽≦)
Musíte si holt počkat na příště, ale snad se kapitolka líbila.
Až dopíšu další kapitolu, už mě tady nikdy neuvidíte, protože se zahrabu hodně hluboko pod zem, tak si tu kapitolu pořádně užijte ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Eli
ČTEŠ
Finally Together ( VKook )
Fiksi PenggemarCover by amazing @fruityjmn Co se stane, když se slavný korejský boyband rozpadne a zanechá dva lidi napospas trápení ? . . . "Proč jsem mu to neřekl, nic bych tím neztratil" opakoval jsem si stále když jsem se ocitl v bytě, který mi bude novým domo...