🔥🔥🔥
.
.
.
"Pojď ke mně ty moje, sušenko" řekl a natáhl ke mně ruce.
Vpadl jsem mu do náruče a on mě hned na to dravě políbil.
Naše rty do sebe zapadly jako puzzle, ty jeho chutnaly po malinách a vanilce.
Byl to on kdo polibek prohloubil.
Popostrčil mě a já upadl do měkké postele.Jeho ruka putovala po mém těle a zastavila se na kraji mého trička, které během sekundy viselo na lustru.
Ani já jsem nebyl pozadu a svlékl mu tričko, pod kterým schovával svou mužnou vypracovanou hruď.
Nemá se vůbec za co stydět.Ruce mi jednou rukou prišpendlil k posteli a já se ani nebránil.
Jeho rty putovaly po mé vrchní polovině těla.
Sem tam udělal nějaké to malé znaménko lásky, přičemž jsem pokaždé vzdychal jako smyslu zbavený.
Jeho druhá ruka se mezitím zahákla za lem mých kalhot, avšak místo aby pokračoval mi pohlédl do očí, jakoby čekal na souhlas.
Bez váhání jsem přikývl.Moje kalhoty během chvíle letěly někam na parapet.
Přejel rukou po mém kamarádovi, který byl stále ještě zakryt pod kusem látky, a já slastně zasténal jeho jméno.
Párkrát to zopakoval a mé spodní prádlo mi už bylo opravdu těsné a můj kamarád nepříjemně pulzoval.
Ani jsem si nevšiml, že ani on už na sobě nemá kalhoty.Asi vycítil moje nepohodlí, protože mi sundal i ten poslední kousek oblečení, který jsem na sobě měl.
Tedy vlastně až na ponožky s Pikachu, ale to je jedno.
Mého kamaráda pohladil po celé délce a já trhaně vydechl jeho jméno.Šibalsky se na mě podíval a tento pohyb zopakoval.
Měl jsem problém se vůbec nadechnout, jak moc jsem vzdychal jeho jméno.
V mém kamarádovi to začalo až bolestivě tepat, on však přestal, ušklíbl se a místo toho se začal věnovat opečovávání mého krku.Přitom se o mě stále "nevinně" otíral.
Opravdu to bolelo, a tak si pár slz našlo cestu ven.
"Tae, prosím" řekl jsem hlasem ukňučeného štěněte.
Až teď si všimnul slz na mé tváři.
"Pššt, sušenko" řekl a slzy mi dvěma pohyby setřel.Rty si udělal vlhkou cestičku až k mému kamarádovi, kterého si strčil do pusy a začal pohybovat hlavou.
Bylo to naprosto dokonalé, sotva jsem popadal dech, teď už mi opravdu docházel kyslík.V mém kamarádovi to začalo cukat a všiml si toho očividně i on a jemně mi zkousnul špičku.
Nezmohl jsem se na nic jiného, než na hlasitý výkřik pod náporem slasti.On veškerou mou nadílku poslušně spolykal a teď si sundal i on to poslední, co na sobě měl.
Upřímně jsem se toho bál a to opravdu hodně.
Tae si zřejmě mé obavy všiml.
"Neboj, budu opatrný, ano, sušenko ?" řekl a já přikývl.
Věřil jsem mu, jako nikdy nikomu.
Naslinil si prsty, které do mě vsunul.Nejdřív jeden, potom dva a nakonec tři.
Po třetím zřejmě usoudil, že už jsem dostatečně připravený a začal do mě pomalu pronikat.
Bolelo to jako čert, ale chtěl jsem to vydržet, už jen kvůli němu.
Když do mě proniknul až po kořen, počkal než si zvyknu, za což jsem mu byl extrémně vděčný.Poté se ve mně začal pomalu pohybovat.
Bolest tentokrát vystřídala slast.
Vzdychal jsem jeho jméno a on stále zrychloval, avšak těsně před mým vrcholem se staly jeho přírazy pomalejšíni a zároveň hlubšími, takže silně narážel na mou prostatu.
Po pár takovýchto přírazech jsem se udělal na své břicho a potom co se i on udělal, jsem se schoulil k němu do náruče a usnul.
"Miluju tě sušenko" to bylo to poslední co jsem slyšel.Probudil jsem se a snažil se vedle sebe nahmatat Taeho, který tam však nebyl.
Pak mi to došlo, že to byl jen sen.
Avšak v mém kamarádovi jsem cítil, že potřebuje uvolnit.
Zalezl jsem tedy do koupelny a přejížděl jsem po něm rukou a představoval jsem si, že to dělá Tae.
.
.
.
🔥🔥🔥Po mém vyvrcholení jsem se osprchoval a šel do obýváku, kde jsem si sedl na pohovku a ponořil se do svých myšlenek.
Tak trochu hodně úchylná kapitola.
Přiznám se, že tohle je poprvé v životě co jsem to psala takto do podrobna ještě do homo příběhu.
Takže kdyžtak prosím omluvte nějaké nesrovnalosti a tak.
Další kapitolku můžete čekat zase v neděli
Eli
ČTEŠ
Finally Together ( VKook )
Fiksi PenggemarCover by amazing @fruityjmn Co se stane, když se slavný korejský boyband rozpadne a zanechá dva lidi napospas trápení ? . . . "Proč jsem mu to neřekl, nic bych tím neztratil" opakoval jsem si stále když jsem se ocitl v bytě, který mi bude novým domo...