15.

147 10 4
                                    

Jelikož se nám Tae pořád neuklidnil, tak si ani nevšiml, že jsem kolem něj prošel do koupelny, kde jsem do kelímku napustil studenou, no co studenou, přímo ledovou vodu a pomalu jsem přišel k němu.

Zrovna byl otočený hlavou k zemi a pořád a se smál.
Upřímně byl na něj dost vtipný pohled, tak jsem ho ještě natočil, a pak jsem na něj vylil tu vodu.

On se okamžitě přestal smát a podíval se na mě přímo vražedným pohledem.
Hned jsem věděl, že je zle, a tak jsem začal zdrhat.
Schoval jsem se pod gauč, a upřímně ani netuším jak jsem se pod něj dostal.

"Sušenko, kdepak jsi" a jejda tenhle tón hlasu moc dobře znám, radši tady zůstanu, nebo mě ještě potrestá a zítra nebudu moct chodit, protože známe Taeho, ale stejně se ho ještě musím zeptat, jak to mezi námi je.

Odmítám s ním znova spát, dokud mi to neřekne.
"Kooku, vylez" řekl po patnácti minutách už úplně zoufale.
"I kdybych chtěl, tak jsem tu šprajcnutej, takže asi těžko vylezu" vážně, prostě jsem se zasekl pod tím gaučem a nemůžu vylézt.

"Jak ses tam, pro Jina na nebesích, dostal ?!" zhrozil se, když se kouknul pod gauč.
"No mě se ptej, já sám to nevím" odpověděl jsem znuděně.
"Teď budu potřebovat abys z pod toho vypadl co nejdřív, ano ?" řekl prosebně a já ukázal palec nahoru, jakože rozumím.
Najednou se tam udělal větší prostor a já okamžitě vylezl z pod gauče.

V tu chvíli se ozvala větší rána a gauč dopadl tam kde byl.
"Dobrý TaeTae ?" zeptal jsem se starostlivě, když jsem viděl jak si mnul ruce a záda.
"Teď už ano" vydechl úlevně.
"Jenom, Tae" začal jsem opatrně.
"Ano, sušenko ?" odvětil.
"Jak to mezi námi vlastně je ?" položil jsem otázku, která mi od ležela v hlavě.

"Protože já jsem nikdy nebyl pro jednorázovky, to snad víš, a tak nějak nevím co si o tom mám myslet" pověděl jsem mu a on na mě civěl jak na mimozemšťana.
"Sušenko, nikdy bych tě za jednorázovku nebral, miloval jsem tě už od té doby, co jsem tě poprvé v BigHitu uviděl" řekl a celou dobu se mi díval do očí, takže jsem věděl, že to myslí upřímně.

"Taky jsem tě miloval už od začátku" přiznal jsem.
"Zkusíme to spolu ?" vydechl a já si ho přitáhl do polibku.
"Takže to mám brát jako ano" usmál se.
"Jako to největší ano" odpověděl jsem a znovu ho políbil.

"Nedávno jsem se díval na videa s Taekookem," zasmál se a pokračoval ",nikdy jsem si nevšiml, že jsem byl tak zatraceně nápadný" řekl, přičemž se začal smát a já se zasmál taky.
"Já se ti to snažil naznačit a to dost často, ale vypadalo to, jako bys to bral jen kamarádsky" řekl a sklopil pohled.

"Já se to tak snažil brát, i když to se mnou dělalo neuvěřitelné věci, protože jsem se bál, že ty to myslíš jen kamarádsky a já to nechtěl pokazit" přiznal jsem mu a koukal mu přitom do očí.
V tu chvíli jsme se oba začali smát tak moc, až nás z toho bolela břicha.

"My jsme úplně hloupí" vydal jsem sebe po chvíli a on jen přikývl.
Zbytek dne jsme strávili u televize koukáním na videa s Taekookem a musím říct, že jsme se u toho dost nasmáli, nakonec jsme spolu usnuli v objetí na gauči.

Tak další kapitolka je tady, tak snad se líbila.
šprajcnutej = zaseklej ◉‿◉
Eli

Finally Together ( VKook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat