🔥59.🔥

85 8 0
                                    

Taehyung dost nejistě přikývl a v jeho tváři se zračil strach.
"Nemusíš se ničeho bát, Taehyungie, budu něžný a opatrný, stejně jako si byl poprvé ty, ano ?" usmál se staršího mladší a ten mu zamilovaně úsměv opětoval.
Jungkook nechal staršího aby mu položil ruce na záda a začal do Taehuynga něžně pronikat.

Starší začal Jungkookovi zarývat nehty do zad, jelikož to bolelo mnohem víc než čekal.
"Auu, prosím počkej" zaskučel Taehyung bolestí, když byl mladší zhruba v polovině.
"Samozřejmě, zlatíčko moje" políbil Jungkook staršího a začal ho rukou uspokojovat, aby ho přivedl na jiné myšlenky.

"Můžeš..." šeptl Taehyung a zavřel oči, čekajíc na další bolest, která však nepřišla. "Taehyungie, ze začátku je to bolestivé, ale potom si to užiješ, jen se tomu musíš poddat" zašeptal mu Jungkook těsně u rtů a opřel si své čelo o to Taehyungovo, načež začal pokračovat.
Staršího to dost bolelo, napříč tomu, že si mladší dal na jeho přípravě hodně záležet.

Jungkook jemně přirazil, když už byl na konci, aby chlapce pod ním uklidnil a mezitím začal staršímu palcem stírat slzy, které Taehyungovi stékaly po tvářích.
"Bolí to" vzlykl potichu starší, načež se na něj Jungkook s něhou v očích podíval a pohladil Taehyunga po tváři.
"Za chvilku to přejde, zlatíčko" usmál se mladší na staršího a utřel Taehyungovi zbytek slz, které měl na tvářích.

"Můžu, TaeTae ?" optal se staršího Jungkook a dotazovaný němě přikývl.
Mladší začal pomalu a opatrně přirážet do Taehuyngova těla a nemohl uvěřit, jaké těsno v jeho příteli je.
Taehyungovy částečně bolestné steny nahradily pouze ty slastné, díky čemuž Jungkook usoudil, že může trošku rychleji, což taky udělal.

Taehyung se cítil úžasně, obzvlášť, když mladší trefil jeho prostatu.
Byl rád, že si svoje poprvé nechal právě pro Jungkooka.
Vzdychal a kroutil se pod Jungkookem slastí a ten si to nápaditě užíval. "Víc..ah..prosím...ahh" zasténal starší, když mladší opět trefil jeho slastný bod.
"Jsi si tím jistý, Taehyungie ?" zeptal se opatrně Jungkook, jelikož věděl, že když mu to starší povolí, neudrží se a jeho přítel nebude potom schopný chodit.

"Ano,..ahh...jsem" odpověděl Taehyung a sám přirazil oproti mladšímu.
Jungkook se ušklíbl a téměř vysunul svého kamaráda ze staršího nitra, ale pak do něj prudce a tvrdě přirazil.
Taehyung zalapal po dechu a při zasténání mu přeskočil hlas.

Jungkook si na sebe vyhoupl staršího a natiskl ho na stěnu.
Taehyung se držel mladšího kolem krku a byl rád, že Jungkookův pokoj má zvukotěsné stěny, jinak by to pro ně moc dobře nedopadlo.

Mladší přirážel do staršího čím dál tím tvrději a Taehyung měl opravdu problém to udýchat.
"Kookie,.ahh..prosím..zpomal..ahhh...trošku" vydal ze sebe starší, jelikož Jungkookovo tempo pro něj bylo až moc.
V tom však Taehyunga mladší znovu zasáhl do jeho uzlíčku nervů a on se s výkřikem Jungkookova jména udělal, přičemž se stáhl okolo mladšího, a ten se udělal do nitra staršího z chlapců.

"Miluju tě, Taehuyngie" řekl Jungkook po tom, co se aspoň trochu vzpamatoval, no o starším se to říct nedalo, ten stále nemohl pobrat dech a byl úplně mimo.
Mladší pomalu z Taehuynga vystoupil, ale stále ho držel, protože mu bylo jasné, že jeho přítel by to neustál.

"Já tebe taky" vydal ze sebe starší po tom, co se aspoň trošku vzpamatoval.
"Jsi v pořádku, bolí tě něco ?
Tae, mluv se mnou!" zeptal se starostlivě Jungkook, jelikož vůbec netušil, jestli to nepřehnal.
"Jo, jo, jsem v pořádku a řekl bych, že si během dneška a zítřka nesednu" uchechtl se po chvilce starší, když se jeho dech konečně uklidnil.

"Musíme se umýt" řekl Taehyung a chtěl se postavit, což se ukázalo jako špatný nápad, jelikož okamžitě bolestně vyjekl.
Jungkook si ho tedy vyhodil do náruče a namířil si to se starším přímo do koupelny, kde ho pořádně omyl.

Nakonec donesl Taehyunga do postele a ten okamžitě začal usínat.
"Děkuju moc, Jungkookie, bylo to úžasné a jsem rád, že můj první jsi byl ty" řekl starší s úsměvem a Jungkook ho políbil.
Taehyung se ještě schoulil mladšímu v náručí, a pak usnul s úsměvem na rtech.

Mladší ho ještě chvíli pozoroval, a nakonec si ho k sobě přitáhl ještě víc a s úžasným pocitem usnul.

Tak je tu poslední část smutu, tak snad se líbila.
Opravdu se moc omlouvám, že to tak natahuju, ale opravdu nejsem schopná smut odbýt, když už smut, tak aspoň pořádně. Vaše Eli

Finally Together ( VKook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat