🔥58.🔥

83 8 0
                                    

Jungkook si užíval červenajícího se chlapce pod sebou.
Taehyung se snažil dát nohy k sobě, ale to mu nešlo, jelikož mezi nimi měl mladšího z této dvojice.
"Taehyungie, o co se zase pokoušíš?" zasmál se Jungkook a v tu chvíli přetočil staršího na břicho.
Taehyung málem vypustil duši z toho, jak moc se lekl.

Zatímco se starší snažil vzpamatovat, Jungkook si ho nadzvedl a začal pokládat jemné polibky na jeho zadeček, což způsobilo Taehyungovo zalapání po dechu.
"Líbí se ti to ?" ušklíbl se Jungkook a starší stydlivě přikývl, načež se mladší usmál a pokračoval.

Po chvilce se se svými rty dostal ke staršího vstupu, na který mu dal taky jemný polibek, což donutilo Taehyunga, aby se ošil a hlasitě zasténal.
Jungkook se od staršího odtáhl a ten zakňučel.
"Taehyungie, jestli nechceš, aby tě pak bolel zadeček, tak mi tady nekňuč, nebo se neudržím a ohnu tě bez přípravy" zašeptal Taehyungovi do ucha a ten se na něj vyděšeně podíval.

Jungkook vyndal ze šuplíku u postele malou lahvičku, se kterou se vrátil za vyděšeným chlapcem na posteli.
Ano, Taehuyngovi se strach hodně rychle znásobil, ne, že by se mu ta představa nelíbila, ale přeci jen, bál se.

Mladší se na něj podíval a zarazil ho strach ve staršího očích.
"Notak, já to tak nemyslel, zlatíčko, nemusíš se bát." řekl jemně Jungkook a začal opět pokládat polibky na Taehyungovo tělíčko a starší se pomalu začal uklidňovat.

Mladší opatrně přetočil staršího na záda a dal mu pod jeho pozadí pár polštářků, které měl na posteli.
Jungkook otevřel lahvičku a na prsty si nakapal potřebné množství gelu, zatímco Taehyung ho celou dobu zaujatě pozoroval.
Mladší obkroužil staršího vstup a jemně na něj zatlačil ukazováčkem, ale zatím do Taehyungova nitra nepronikl.

"Můžu, Taehyungie ?" optal se Jungkook s povzbudivým úsměvem a dotazovaný hodně nejistě přikývl.
"Kdyby něco, tak řekni a já přestanu" řekl mladší Taehyungovi a něžně do něj článkem prstu vnikl.
Starší se začal různě kroutit, jelikož mu to nebylo vůbec příjemné.

Jungkook si to bohužel vyložil špatně a prst do něj přirazil celý, nad čímž Taehyung zaskučel.
Mladší začal jemně přirážet do nitra staršího, který ze sebe po chvíli začal vydávat tiché vzdechy.

Jungkook si dal na další prsty ještě trochu gelu a něžně do něj vsunul i druhý prst, i tak se to, bohužel, neobešlo bez Taehyungova bolestného syknutí .
"Pššt, uvolni se" pohladil staršího Jungkook po tváři a Taehuyng udělal to, co mu mladší poradil a přece jen to bylo o něco lepší.

Jungkook začal něžně přirážet do Taehyungova nitra a snažil se najít místečko, díky kterému by ho mohl přivést úplně do jiného světa, jako tehdy on jeho.
Chvilku mu to trvalo, ale přece jen toto místečko našel a začal ho jemně masírovat, čímž přiměl chlapce pod sebou hlasitě zasténat a prohnout se v zádech.

Opatrně do něj vsunul i třetí prst, ale ani tohle se neobešlo bez bolestného vyjeknutí.
"Pššt, Taehyungie, neboj se" políbil mladší staršího a ten mu polibek s radostí opětoval, díky čemuž Taehyung vůbec nevnímal pohybování prstů v jeho nitru.
"Jsi nádherný a takhle vypadáš úplně nevinně" zazubil se na staršího Jungkook a ten se na něj divně podíval.

"Jestli ti to nedošlo, v tomhle pořád nevinný jsem" řekl úplně rudý Taehyung, přičemž nafoukl tváře, čemuž se Jungkook zasmál a pohladil staršího po tváři.
"Už za chvíli nebudeš" začal se Taehyungovi smát mladší a ten si zakryl obličej rukama, jelikož se začal stydět ještě mnohem víc než předtím.

Jungkook se staršímu potichu posmíval a stále v něm pohyboval třemi prsty.
Mladší cítil, že je Taehuyng připravený, a tak z něj pomalu prsty vytáhl a fascinovaně sledoval jak se staršího vstup stahuje okolo ničeho.

Jungkook si dal gel na celou svou délku, aby do staršího snadně vklouzl a svého kamaráda opřel o Taehyungův vstup a podíval se staršímu do očí.
Propletl si s Taehyungem ruce a opřel své čelo o to Taehyungovo.
"Můžu, zlatíčko ?" optal se čekal na odpověď staršího....

Tak a je tady další kapitolka, tak snad se líbila.
Omlouvám se, že je to takhle na víc kapitol, ale já prostě nejsem schopná napsat smut na jednu kapitolu.
Vaše Eli

Finally Together ( VKook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat