🔥🔥🔥
.
.
.
Tentokrát to byl on, kdo začal s líbáním.
Miluju jeho rty.
Opatrně jsem zahákl své dlouhé prsty o lem jeho kalhot a začal jsem mu je pomalu stahovat.
Nevím jak se mi to povedlo, ale když jsem mu je sundal a odkopl je, tak skončili zavěšené na televizi.Líbali bychom se až do konce života, ale ten by díky nedostatku kyslíku nastal asi opravdu brzo.
Znovu jsme se odtáhli a oba dva jsme zrychleně dýchali."Vůbec se mi nelíbí, že ty jsi pořád ještě oblečený" řekl a uraženě nafoukl ty svoje tvářičky.
"No teda, sušenko, já tě nepoznávám, ale tahle tvoje stránka se mi líbí" řekl jsem mu s úšklebkem na rtech, přičemž on zrudl jako rajčátko.Ani jsem nezaznamenal, že už se mi snaží sundat kalhoty dolů, a to se mu po chvíli taky povedlo.
Usnadnil jsem mu to aspoň tím, že jsem si sundal tričko
"Nestyď se, dělej si co chceš, jsem teď jen tvůj" zasmál jsem se nad jeho chtivým pohledem.Svými jemnými prsty mi přejel po svalech a já musel zasténat jeho jméno.
"Aish, to je dokonalý" vydechl jsem, když mi stále obkresloval mé svaly.Přiblížil jsem své rty k jeho krku a začal jsem sát a zkousávat jeho jemnou kůži, přičemž on mi vzdychal do ucha.
Opravdu dokonalý zvuk.Poté jsem své rty přesunul na jednu z jeho bradavek a svými prsty jsem si hrál s tou druhou, poté jsem to prohodil, ale žádné zvuky z jeho úst již nevycházely.
"Tak sušenka si bude kousat ret jo ? No jen to pusť ven, chci tě pořádně slyšet" řekl jsem a opět jsem mu skousl kůži na krku, avšak stále nic.
Tak trošku přitvrdíme, zapřel jsem se svým tvrdým rozkrokem o ten jeho.
"Aaah, Tae" vzdychl hodně nahlas.
Ušklíbl jsem se a udělal to znovu, přičemž jeho vzdych byl ještě mnohem hlasitější.Sám pro sebe jsem se ušklíbl a tentokrát jsem mu začal dělat znaménka lásky všude po jeho vypracovaném bříšku.
Tentokrát už se, konečně, nekrotil.
Když jsem byl se svou prací spokojený, kouknul jsem se mu do jeho nádherného obličeje.Byl úplně rudý a hlasitě oddechoval.
Jen jsem se nad tím pousmál.
"Tae" vzdychl prosebně, přičemž jsem si všiml i malých slziček v jeho očích, a poté jsem se koukl na jeho silnou erekci.
Asi jsem ho neměl takhle moc trápit."Pššt, sušenko" sestřel jsem mu slzičky a jazykem jsem si udělal vlhkou cestičku až k jeho boxerkám, o které jsem následně zahákl prsty, sundal mu je a někam je odhodil, radši se neptejte, kde skončili. No dobře, přiznávám se, hodil jsem je na lustr.
Přejel jsem rukou po celé délce jeho kamaráda a on slastně vydechl.
Olízl jsem jeho špičku a poté jsem si ho vzal celého do pusy a začal pohybovat hlavou.Jeho vzdychy naplňovaly celý byt, ne-li celý panelák.
Když už jsem cítil jeho vrcholy skousnul jsem mu špičku a v puse se mi rozlila teplá tekutina, kterou jsem veškerou spolkl.Během dvou vteřin jsem se ocitl já pod ním, přičemž mi začal zkousávat kůži na krku.
No já jsem se narozdíl od něj nekrotil, k ničemu by to stejně nebylo.
Najednou jediná látka, která ještě zahalovala mé tělo, zmizela."Sušenko, nemusíš to dělat jen proto, že jsem to udělal i já" vydechl jsem.
"Ale já to chci udělat" ujistil mě a vzal si mého kamaráda do pusy."Jungkookie" zavzdychal jsem, což pravděpodobně způsobilo jeho zrychlení.
"Aish, to je dokonalý" vykřikl jsem když použil i zoubky.
V mém kamarádovi začalo cukat a Kook na chvíli přestal."Opravdu to nemusíš dělat sušenko" řekl jsem upřímně, přece jen ho k tomu nemůžu poprvé nutit a nechci aby měl pocit, že mi to dluží.
"Tae, já sám si rozhodnu co udělám a co ne, ano ?" řekl a opět si mého kamaráda vzal do pusy a znovu použil zoubky a já se udělal.
On všechno spolykal, a pak se mi opět vrhl na rty.
.
.
.
🔥🔥🔥Uuu, tak co říkáte ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Každopádně se po té další kapitole půjdu zahrabat, takže už mě neuvidíte, zatím ahoj.
Eli
ČTEŠ
Finally Together ( VKook )
FanficCover by amazing @fruityjmn Co se stane, když se slavný korejský boyband rozpadne a zanechá dva lidi napospas trápení ? . . . "Proč jsem mu to neřekl, nic bych tím neztratil" opakoval jsem si stále když jsem se ocitl v bytě, který mi bude novým domo...