🔥13.🔥

129 9 22
                                    

🔥🔥🔥
.
.
.
"Sušenko, jsi si tím opravdu jistý" hlesl starostlivě.
"Ano jsem, jinak bych ti to neřekl" usmál jsem se a přikývl.

"Dobře, ale jakmile tě něco bude bolet, tak mi to okamžitě řekneš, jasné ?" řekl výhružně a já znovu přikývl.
V tu chvíli tvrdě přirazil a já jsem se zmohl pouze na zavzdychání jeho jména.

"Sušenko, jsi tak zatraceně úzký" zavzdychal on při dalším přírazu.
"Tae, víc, prosím" řekl jsem prosebně, protože to ještě pořád bylo málo.
Hned na moji prosbu si mě dal na sebe a já na něm visel jako medvídek koala.

Opřel mě zády o stěnu a tato poloha mu umožnila dělat hlubší a přesnější přírazy na mou prostatu.
"Ahh, Tae" vzdychal jsem úplně jak smyslu zbavený, upřímně se budu divit, pokud na nás nikdo nepřijde.
Cítil jsem jak se blíží můj i jeho vrchol, a tak začal přirážet čím dál tím častěji.

S hlasitým výkřikem jeho jména jsem se nám udělal na břicho a on se udělal krátce po mně.
Ještě do mě párkrát přirazil, a pak jsme si pouze hleděli do očí.
"Půjdeme se osprchovat, ano ?" oznámil mi a už si to se mnou vykračoval do koupelny.
.
.
.
🔥🔥🔥

Tam mě postavil na zem a já bolestně sykl kvůli bolesti v mém pozadí.
On se jen zasmál a pustil na nás vodu.

"No jen počkej, až tohle udělám já tobě, uvidíme, kdo se pak bude smát" řekl jsem mu vážně a on na sucho polkl, takže chlapeček ještě nebyl bottom, jo ?

To bude ještě hodně zajímavý.
Ale nakonec jsem stejně vybuchl smíchy, kdybyste jen viděli ten jeho výraz.

Právě dostal Jungshook.
"Páni, ty seš samý překvapení" vydechl, když to trošku pobral, já jsem jen zakřenil a začal se mýt.

Poté, co se umyl i on, jsme vylezli z vany a já jsem mu půjčil jeho triko a jedny boxerky, aby měl v čem spát.

"Vážně mi půjčuješ moje tričko ?" uchechtl se.
"Přesně tak" poslal jsem mu vzdušnou pusu a lehl si do postele.

Na to se zasmál a lehnul si ke mně do postele.
Objal mě kolem pasu a společně jsme se vydali do říše snů.
.
.
.
.
.
Ráno jsem se vzbudil a snažil se vedle sebe nahmatat Taeho, nic.
No tak to už si ze mě vážně děláte prdel !

"Zase jen sen, to se mi snad zdá" zašeptal jsem si a zasmál se nad tím, jak si ta věta protiřečí.

Měl bych už vážně vyhledat odbornou pomoc, protože už pomalu, ale jistě, začínám bláznit.

Když tu najednou v kuchyni něco spadlo na zem a udělalo to strašný rámus.
Pro Jina na nebesích, někdo mě přišel vykrást.

Ale to se mu nepodaří, hrábl jsem po knížce na stole a vydal jsem se do kuchyně.

Vykoukl jsem z poza rohu a dotyčný byl zrovna otočený zády a něco hledal.
Opatrně a hlavně potichu jsem k němu zezadu přišel a praštil ho knížkou.

Já věděl, že se mi ta knížka o sexu bude někdy hodit.
Ale jakmile jsem se podíval na dotyčného, uviděl jsem...

Tak a tady to skončíme, co myslíte ? Bude to Tae, Jaemin a nebo někdo úplně jiný.
To se dozvíte příště.
Eli

Finally Together ( VKook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat