Tae
Byl jsem doma a díval se na televizi, zrovna dávali zprávy, ale já je stejně nevnímal a byl jsem potopený ve svých myšlenkách, které se točily okolo krásného černovláska.
Když tu se najednou z televize ozvalo moje jméno."alias V z rozpadlé skupiny BTS, byl dnes spatřen v jižní části Seoulu.
Nikdo neví, co je se všemi členy bývalé skupiny BTS a toto byl opravdu šok.
Podařilo se nám zachytit pouze pár snímků, protože ještě před tím než jsme se stihli zeptat na pár otázek, zmizel v tomto panelovém domě."Co to do háje je, vždyť bydlím úplně na druhé straně města.
Podíval jsem se na tu fotku, která byla pod tím a poznal jsem svou mikinu.
To velké V vzadu je opravdu strašně nenápadné.Nikdo jiný než Kook to být nemohl, on si myslel jak je strašně nenápadný, když mi bral oblečení ze skříně.
Musel jsem se nad tím pousmát.
Byl vždycky strašně roztomilý, když zapíral, že o ničem neví, když jsem se ho ptal kam se podělo.Před očima se mi vybavil jeho dokonalý úsměv a taky jeho uražený výraz, když jsem se mu vysmíval, že je o jeden centimetr menší.
Nebo jak jsem mu při vystoupeních skákal na záda a všichni se nám smáli.
Chybí mi ze všech nejvíc.
Vždy jsem k němu cítil něco víc, ale nikdy jsem mu to neřekl, jelikož jsem nechtěl zničit naše úžasné přátelství.Chtěl bych ho zase svírat v objetí a poprvé a naposled ho políbit.
Vždycky na mě dával pozor, i když je o dva roky mladší, měl víc odvahy než já.
Začal jsem se samovolně usmívat, a pak jsem zrudnul nad tím, nad čím jsem přemýšlel.
No, moji úchylnou stránku mysli zatím radši necháme být, protože to by opravdu nemuselo dopadnout dobře.Dal jsem si vařit vodu na čaj, jelikož teplý čaj mě vždycky uklidní.
Přitom jsem si vzpomněl jak posledně Kookie tu vodu spálil, přičemž jsem se začal smát té vzpomínce.
Prostě jak někdo může spálit vodu, to fakt nepochopíte.
Nebo ty jeho zkaramelizované brambory, z toho chytám záchvaty smíchu ještě dodnes.Rád vzpomínám na naše focení ve vzduchu, na jeho úžasný smích, když jsme se všichni smáli Jinovi a Yoongimu při poslední fotce, na to jak mě uklidňoval na MAMA cenách v Hongkongu, na jeho nádherný zpěv v Carpool karaoke na jeho sólo z On a na naše všechny společné chvíle.
Nevědomky jsem zabloudil na YouTube a vyhledal to tam.
Okamžitě jsem to pustil přesně na té části, kde zpívá.Až teď mi došlo, že vlastně vím jeho adresu, takže bych ho někdy mohl přijít navštívit.
Je mi líto, že jsme se rozpadli, jelikož jsem s Kookiem sdílel pokoj, tak jsem ho měl aspoň pořád na očích, ale teď když nevím, co dělá a jak se má, tak jsem z toho dost nesvůj, jelikož vím, že ten náš rozpad nesl nejhůř.Bydleli jsme ještě spolu, až na Namjoona, Jina a Jimina ještě dva týdny, než jsme si všichni našli jiné bydlení, ale nemluvili jsme spolu.
Každého z nás rozpad dost poznamenal, vždyť jsme spolu byli strašně dlouho.
Ale nikdo na tom nebyl tak špatně jako Kook, je z nás nejmladší, takže jsme pro něj byli něco jako starší bráchové, jako jeho rodina.Bloudil po chodbách jako duch a jelikož jsme pořád byli spolu v pokoji, tak jsem ho slýchával brečet každou noc, ale nevěděl jsem co dělat.
Nemohl jsem mu říct "To bude dobrý" nebo podobnou hovadinu, protože jsem sám věděl, že to dobrý nebude.Zalil jsem si čaj a začal si broukat melodii Someone Like You.
Miloval jsem tu písničku, a ačkoliv to on nevěděl, tak byla určená pro něj.
Začal jsem se sám pro sebe culit, jak sluníčko na hnoji, když jsem si vzpomněl na jeho reakci.Jelikož vím, že nás Army strašně často shipovali, tak jsem si na YouTube vyhledal Taekook.
Málem jsem spadl ze židle, když jsem viděl kolik tam takových videí je.
Úplně jsem zapomněl na čaj a pustil jsem si první video.V životě bych si některých věcí ani nevšiml, kdyby to tady nebylo přímo zabrané na kameru.
To jsem byl sakra tak moc nápadný ?!
Po pár dalších videích jsem usoudil, že už bych měl jít spát.
Provedl jsem klasickou večerní hygienu a zachumlal jsem se do své postele.Snad se kapitolka líbila.
Zase příště.
Eli
ČTEŠ
Finally Together ( VKook )
FanficCover by amazing @fruityjmn Co se stane, když se slavný korejský boyband rozpadne a zanechá dva lidi napospas trápení ? . . . "Proč jsem mu to neřekl, nic bych tím neztratil" opakoval jsem si stále když jsem se ocitl v bytě, který mi bude novým domo...