35.

104 7 4
                                    

Šli jsme od sebe odděleně, jelikož přece jen by nás někdo mohl stále poznat a nechceme, aby o nás někdo věděl dřív, než to řekneme my sami.
Byla to moc fajn procházka, ale to, že jsem ho nemohl držet za ruku mě úplně iritovalo.

"Taehyungie, co všechno ještě  potřebujeme ?" zeptal jsem se, když už jsme v tom obchodě byli asi dvacet minut.

"Už máme, pravděpodobně, všechno, Jungkookie, takže už můžeme jít" usmál se na mě a já si radostně povyskočil.

"Pořád jak malej" okomentoval se smíchem moje chování Tae.
Jen jsem pokrčil rameny a namířil si to k pokladně, přičemž Tae šel i s Tanniem v ruce za mnou.
Vyložil jsem nákup na pokladní pás a vytáhl jsem peněženku. 

"Jungkooku, domluvili jsme se, že dneska platím já, takže to okamžitě schovej, zlatíčko" řekl a spražil mě pohledem, přičemž jsem nad jeho chováním pokroutil očima.
"Schovej to, hned" řekl přísně a já si poraženě povzdechl, je strašně tvrdohlavý.

Nějak jsme tedy naskládali nákup do tašky a zaplatili.
Tannie si to před námi ťapkal a vypadal spokojeně a my se na něj s úsměvem dívali, i když to přes roušky vidět nebylo. 

Dorazili jsme domů, kde Tae vybalil nákup a já se pustil do dělání jídla, už jsem v tom vaření přece jen málo zlepšil, takže vím, že už mi aspoň nevybuchne kuchyň.

Aspoň nějaké to pozitivum na mém vaření.
Dal jsem vařit těstoviny a mezitím jsem krájel zeleninu a tu jsem tam přihodil taky. No jakože, jedle to vypadalo, tak snad to i jedlé bude.

"Tae, oběd" zakřičel jsem do bytu a Tae přiběhl jako poslušný pejsek.
"Mhm, tady to krásně voní" řekl a já se zasmál.
"Tak dobrou chuť, miláčku" opět jsem mu věnoval úsměv a položil talíř před něj i s hůlkami

"Máš to výborné, Jungkookie" sdělil mi s plnou pusou a já se zasmál.
Pustil jsem se do své porce jídla, a tak tady bylo úplné ticho.
"Mám strach" vydechl jsem po chvíli, co jsem byl zabořený v mých myšlenkách a ani si nevšiml, že Tae už má snězeno.

"Z čehopak ?" zeptal se Tae a podíval se mi do očí.
"Ze zítřka, bojím se, že už další odloučení potom nezvládnu" přiznal jsem se sklopenou hlavou.
"Jungkoookie, pojď ke mně" nátahl ruce  a já si mu sedl na klín.

"Musíme jim to říct, abychom se aspoň vídali, nelíbí se mi tě vidět takhle a navíc to, že o sobě ani nedali vědět je od nich dost hnusné" vyjekl a já se mu zahrabal do obětí.

"A co náš vztah ?" zeptal jsem se opatrně, přičemž se na mě podíval naprosto nic neříkajícím pohledem.
"Zatím bych jim to neříkal" vydechl a já přikývl.

Doufal jsem, že tohle řekne, protože jsem se ještě necítil na to, abych s tím šel ven.
"Miluju tě, TaeTae" hlesl jsem a zabořil mu hlavu do trička.
"Však já tebe taky, Jungkookie" zamumlal mi do vlasů, kde mi následně zanechal polibek. 

"Asi bychom měli jít trošku trénovat, přece jen jsme dlouho nic nedělali a asi bychom si to měli trošku připomenout" navrhl Tae a já s nadšením souhlasil.
Zapnul jsem na televizi naše staré tréninky. 

Zatancovali jsme si On, Idol, Not Today a pár dalších a nakonec jsme zjistili, že na tom nejsme tak špatně, jak jsme si mysleli.

"Teď bychom si měli aspoň trochu zazpívat, začal bych asi něčím jednodušším jako je třeba Dope, a pak bych zkusil něco jako je třeba The Truth Untold" sdělil jsem a Tae přikývl.

Zpívali jsme relativně potichu, přece jen bydlíme v paneláku a nevím, jak by sousedé reagovali kdyby zjistili, kdo tu s nimi celou dobu žije.

Také jsme zpívali pouze části vokalistů, protože kdybychom měli rapovat, tak fakt nevím jak by to dopadlo.
Takhle to bylo celé odpoledne.

Zároveň jsme se u toho dost nasmáli, jelikož nám občas vypadl text, nebo každý z nás zpíval úplně jinou část písničky, která s tím karaoke vůbec nešla.

Nejlepší však bylo, když jsme začali zpívat On a každý z nás začal zpívat úplně jinou část a ke všemu i na tom karaoke byla úplně jiná část pípsničky.

U toho jsme skončili, protože jsme se smáli tak moc, až nás bolelo břicho a už jsme opravdu nemohli.
K večeru jsme si dali zbytek z oběda a poté jsme si dali po dlouhé době společnou sprchu.

"Dobrou noc, zlatíčko" řekl Tae a objal mě kolem pasu, já se k němu otočil a vlepil mu malý polibek na rty.
"Dobrou noc" hlesl jsem a zavrtal se mu do hrudi a po pár minutách jsem upadl do říše snů.

Tak je tu další kapitola, snad se vám líbila. Eli

Finally Together ( VKook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat