Mój crush!

4.7K 177 307
                                    

W końcu nadszedł ten dzień... Środa i do tego dzisiaj dowiem się kim jest osoba która do mnie pisała. Nie znam wszystkich osób w naszej szkole ale może będę go kojarzyć.

Dzisiaj w szkole jestem ubrana luźniej niż wczoraj. To nie jest już obcisła sukienka tylko zwykłe wygodne dresy. Nie ma już ciepłych dni, każdy dzień już jest coraz chłodniejszy. Mam na sobie czarne adidasy a do tego z tej samej firmy koszulkę z długim rękawem, która jest włożona do środka spodni.

Na nogach mam też adidasy a dokładniej superstary 👍🏻( ja nadal uważam, że te buty są śliczne 🤦🏼‍♀️).

Siedzę sobie spokojnie na lekcji i wyjątkowo nie chce żeby się ona kończyła. Już po tej lekcji będą te całe zawody czyli kilka godzin siedzenia i patrzenia jak inni grają.

I jest już ten dzwonek. Wszyscy szybko wybiegli najpewniej ruszając w stronę hali sportowej na której mają się odbywać zawody. Ja z przymusu również się tam wybieram.

Nasza drużyna już się rozgrzewa, oczywiście kapitanem drużyny jest Jungkook, który tak jakby wyczekiwał mnie bo dopiero jak weszłam wstał z miejsca i zaczął ćwiczyć.
Mam zamiar zrobić zadania albo poczytać jakieś książki📚.

Nagle na boisko zaczęły wchodzić dwie kolejne grupy.
Poczułam jak mój telefon wibruje.

Nieznajomy: Ślicznie wyglądasz księżniczko 🥰... wsumie jak zawsze ❤️.

Nagle jakieś dziewczyny zaczęły piszczeć i wzdychać. Więc najpewniej jakiś chłopak ściągnął koszulkę.

- Ciekawe dla kogo ma tego misia!?- zapytał jakiś plastik.

Spojrzałam w kierunku w którym wskazywały laleczki. Faktycznie stał tam jakiś chłopak, nie byłam w stanie zobaczyć kto to był, bo był zasłonięty ogromnym pluszowym misiem i bukietem z białych róż.
Urocze 🥺👌🏻...
Mój telefon znowu zawibrował.

Nieznajomy: Mogłabyś tutaj przyjść bo zaraz ktoś ukradnie mi tego misia.🐻 A on jest tylko dla ciebie księżniczko 😘.

Spojrzałam ponownie w kierunku chłopaka, który stał z misiem.
Teraz położył go na ziemi i obdarował mnie czułym uśmiechem.

Moje serce zaraz wyleci

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Moje serce zaraz wyleci. To jest pieprzony żart! To nie może być on. Stał tam nie kto inny jak JACKSON pieprzony WANG! Moje oczy wyleciały już z orbity.

W poprzedniej szkole podkochiwałam się w nim. Był moim pieprzonym crushem! A teraz piszę mi takie słodkie rzeczy i do tego ten misiu.

 Był moim pieprzonym crushem! A teraz piszę mi takie słodkie rzeczy i do tego ten misiu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Mała niewinna diablica | ~Jeon Jungkook~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz