Poczułam jak ktoś jeździ palcami po moich plecach. Zaspana lekko otworzyłam powieki wcześniej je lekko trąc.
- Dzień dobry aniołku- przywitał się cicho Jungkook.
• mhm- mruknełam i wtuliłam swoją twarz w jego szyję.
- chyba powinniśmy wstać...
• Która jest godzina?- zapytałam.
- 14 - odpowiedział.
Jak to już czternasta?? Podniosłam się ale nadal siedząc na Jk złapałam telefon. Faktycznie jest już po czternastej.
• Dlaczego mnie nie obudziłeś- zapytałam z pretensją w głosie.
- Spałaś tak słodko, że nie byłem w stanie tego zrobić.
Chłopak złapał mnie za pośladki o przyciągał bliższej sam siadł.
- Jesteś wspaniała- rzekł patrząc w moje oczy.
Założyłam dłonie na jego szyję, Jk jeszcze bardziej przysunął mnie do niego. Po czym wbił się delikatnie w moje usta.
- Takie poranki to ja mogę mieć codziennie- mruknął w moje usta.
• Powinniśmy już wstać.
I już miałam to zrobić ale przypomniało mi się w jakim stroju jestem. Czyli tylko w bieliźnie.
- Co jest?- zapytał rozbawiony Jungkook.
• Dasz mi swoją koszulę?- zapytałam patrząc na przedmiot leżący obok łóżka.
- No nie wiem... Nie wiem czy będzie ci ona potrzebna.
• Jungkook...
- Przecież i tak widziałem i nadal wiedzę cię w samej bieliźnie.
• Proszę- dodałam.
Chłopak złożył pocałunek na moim policzku.
- Możesz sobie wziąć.
Tak też zrobiłam. Ubranie wziełam i poszłam do łazienki się ogarnąć. Rosczesałam włosy, umyłam twarz i ubrałam się.
Wyszłam z łazienki i Jeona już nie było w pokoju ale za to był na balkonie.Stał tam w samych bokserkach i palił. Ughh dlaczego on to musi robić?!
Podeszłam do niego od tyłu i przytuliłam się do niego.• Dlaczego to robisz?- zapytałam się jeżdżąc dłońmi po jego torsie.
- Co masz przez to na myśli?
• Dlaczego palisz i pasujesz swoje zdrowie?
Chłopak nie odpowiedział, puściłam go, wyjęłam z paczki jednego papierosa i podpaliłam go.
CZYTASZ
Mała niewinna diablica | ~Jeon Jungkook~
Teen Fiction(2 część- Nie zostawiaj mnie) Zmiana szkoły, inne otoczenie, inne problemy, wzloty i upadki typowe życie nastolatki po przeprowadzce. Cicha i dobra w nauce dziewczyna, która jednak czasem potrafi pokazać na co ją stać. I on szkolny przystojniak, bad...