Dlaczego akurat on?!

4.8K 160 34
                                    

Udało się, że tego samego dnia wróciłam do domu. Jungkook chciał ze mną zostać ale ja uparłam się, że sama chcę sobie powiedzieć w domu. Na początku niezbyt był do tego przekonany ale w końcu się zgodził, zawiózł mnie do mojego domu a sam wrócił do siebie.

Czwartek i piątek musiałam już iść do szkoły. Nic ciekawego się nie działo, pierwsze co to odbywały się jakieś konkursy dlatego dużo osób nie było. I pewnie siebie pomyślicie...

A co z Jungkook'iem😲? Przez dwa dni z nim nic się ciekawego nie wydarzyło😏😏😏.

Otwórz tak. Tylko nie do końca był. A wręcz przeciwnie nie było go wcale. W czwartek rano dostałam od niego wiadomość, że do niedzieli włącznie nie będzie go w domu. Oczywiście pytałam dlaczego i jaki jest powód jego wyjazdu ale nie chciał mi powiedzieć albo po prostu mnie zlewał😑.

Rozumiem, że nie chce mi powiedzieć. Sama wielu rzeczy mu nie mówię bo wsumie to nawet nie mam takiego obowiązku 🤷🏼‍♀️.

No ale dobra. Właśnie jestem prawie przy celu mojej podróży. O 8:00 wzięłam swoich kilka rzeczy, które wpakowałam do samochodu. Jadę do Jhopa mojego best friends🤞🏻. Żart to moja bfffff hah💗🥰. Mój najlepszy kuzyn.

Zaprosił mnie do siebie, niezbyt miałam ochotę ale kiedy zaproponował mi, że pojeździmy na jego nowym motorze to od razu ruszyłam. Tak więc jestem u Hoseoka.

Jeździliśmy prawie cały dzień.

- zjadłbym coś! Ruszyła byś swój tyłek i zrobiłaś byś mi jedzenie. Może kurczak albo coś innego dobrego, użyj swojej wyobraźni i przygotuj coś dobrego.

• Chyba cię jaja swędzą! Sam sobie zrób albo najlepiej mi też zrób. Jestem twoim gościem więc uszanuj moją obecność.

Jhope rzucił we mnie skarpetką💩.
Fujka🤮! Cały dzień w niej chodził.

• Jhoooooooope! Ty gnoju! Jak śmiesz we mnie rzucać tymi śmierdzącymi skarpetkami. Ugh jesteś obrzydliwy.

Jhope zaśmiał się i rzucił we mnie kolejną.

• Przestań! Nie zachowuj się jak jakieś upośledzone dziecko!

- A co jeśli nim jestem🥴- zaśmiał się jak jakiś psychol.

Popatrzyłam na niego i rzuciłam w jego jego własnością.

• Dawaj mi jakąś bluzę!- rozłożyłam się na kanapie.

- Pfff i co jeszcze się księżniczce życzy? Może coś jeszcze dla ciebie zrobić moja piękna ropucho 🐸?!?!

• Jesteś chory na łeb! Odbierz telefon bo ktoś do ciebie się dodzwonić nie może!- wrzasnęłam kiedy rzucił we mnie swoją bluzą.

I za to go uwielbiam, co by się nie działo on zawsze mi pomaga ❤️👌🏻.

- Haloo?! Kto dzwoni?

Próbowałam posłuchać co gada i z kim.
Wiem , że ciekawość to pierwszy stopień do piekła ale znając życie i tak tam się znajdę.

- Co?! Jak to? No pewnie tak.... Dobra daj mi 10 minut. Tak! Zaraz będę.

• Co jest?- zapytałam jak Jhope wrócił lekko zmieszany.

- Nic się nie dzieje ale muszę coś szybko załatwić... także zostań tutaj nie wiem czy wrócę dzisiaj.

• Ej ale jak to?! Gdzie jedziesz? I o co chodzi z tym telefonem?!!

- Spokojnie- stanął przede mną- śpij spokojnie księżniczko moja.

Cmoknoł mnie w czoło i poszedł.
Ale po tym i po jego słowach już wiedziałam, że coś się dzieje konkretnego. Jung nigdy się ze mną tak nie żegna🧐. Chyba, że coś się dzieje i się po prostu boi albo stresuje czymś.

Czyli najprawdopodobniej coś się musiało stać a ten telefon dostał od kogoś kto przekazał mu tą informację.
Starałam się ogarnąć, wzięłam sobie jedzenie pićko i włączyłam jakiś film.
Osobiście uwielbiam ten film ale dzisiaj wyjątkowo ani nie mogłam się skupić na fabule ani nic🤨.

Cały czas wracałam do tego telefonu i tego jak Jhope szybko wyszedł z domu nawet nie informując mnie o co chodzi🤔.

Nagle mój telefon zaczął dzwonić, jak szczała pobiegłam po jego i szybko odebrałam.

• Słucham? - zapytałam ale w tle było słychać jak pada deszcz.

- Róża? - zapytał jakiś męski głos.

• .... Tak to ja . O co chodzi?- z każdą sekundą stresowałam się jeszcze bardziej.

Ręce zaczęły mi się pocić i do tego zrobiło mi się okropnie zimno 🥶.

- Chodzi o Jung Hoseoka- moje serce przyspieszyło a w gardle pojawiła się gula którą ledwo co przekonałam.

• Co z nim- mój głos zaczął się łamać.

Jeśli coś mu się stało to ja nie wiem...

- Hoseok leży w szpitalu... Miał wypadek na motorze ale nic poważnego mu nie jest ale aktualnie jest uśpiony i ma operacje.

Łzy zaczęły mi spływać po policzkach.. mój kochany kuzyn miał wypadek. Leży w szpitalu... Jak ja mogłam do tego dopuścić? Przecież mogłam go zamknąć w tym domu nawet w tej jebanej piwnicy!

- Wyśle ci adres wiadomością, tylko uważaj na siebie żebyś ty też nic sobie nie zrobiła.

• Co było powodem wypadku?- zapytałam ignorując jego wcześniejszą wypowiedź.

- Jhope lubi jeździć na motorze- to akurat wiem- i tak jakby uczestniczył kolejny raz w wyścigach i nie wyrobił na zakręcie i wjechał w poślizg.

( Wiem, że teraz taki sad mood ale pozdrawiam mojego sprintera, który też nie wyrobił na zakręcie i się wywalił 👌🏻🤣❤️)

Jak to kolejny raz? Czyli to nie był jego pierwszy raz kiedy brał udział w wyścigach..  ale dlaczego ja o niczym nie wiem?!

Dostałam od nieznajomego adres szpitala i numer sali na której jest.
Szybko ale ostrożnie wsiadłam do samochodu i ruszyłam do szpitala.
Do mojego Hoseoka, który jest największym debilem, że wkręcił się w jakieś wyścigi.

Od początku widziałam, że to coś nie tak 🥺.
Będziemy mieli dużo do pogadania jeśli się obudzi.
Szpital nie znajdował się daleko od domu kuzyna. Dlatego dosyć szybko się tam pojawiłam. Biegnąc ze łzami w oczach weszłam do windy, która dojechała na odpowiednie  piętro. Podbiegłam pod pokój i przez małe okienko zauważyłam chłopaka.

Leżał podłączony do różnych urządzeń. Głowę miał zabandażowaną a w ręce miał kroplówkę. Zjechałam plecami po ścianie, owinęłam swoje nogi dłońmi i  schowałam twarzy w nogach.

Dlaczego to wszystko mnie spotyka?!
Dlaczego akurat wszystko jest przeciwko mnie. Dlaczego on?osoba która jest zawsze uśmiechnięta... Teraz cierpi... Trochę przez swoją głupotę ale to nie zmienia faktu, że cierpi.

A gdy on cierpi ja cierpię jeszcze bardziej. Nienawidzę patrzeć na ból moich bliskich. A akurat Jhope jest osobą która jest aktualnie dla mnie najbliższa i najważniejsza.
Musi wyzdrowieć! Dla mnie...

1010 słów 😍

Mała niewinna diablica | ~Jeon Jungkook~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz