Nie musiałam długo czekać na ten prezent. Ale było warto.
Cudo normalnie 🥵❤️. Można się zakochać od pierwszego wejrzenia. Oto mój nowy motor Honda 💕Nie prawda, że jest śliczny?!
Ale mniejsza z tym, teraz mam ważniejsze rzeczy na głowie. A dokładniej szkoła. No niestety muszę iść do szkoły.
Za równo 3 dni.
Jutro planuję zakupy do szkoły i tak myślałam żeby zabrać ze sobą moje nowe znajome - Darię i Zuzannę.
Na pewno się znają, w końcu mieszkają jeden dom - czyli mój- od siebie. Dziwne by było gdyby się chociaż raz nie widziały. A do tego obydwie chodzą do tej samej klasy więc tym bardziej.Napisałam więc do obu dziewczyn.
Róża: Hejo, jest taka sprawa. Może pójdziesz ze mną jutro na małe zakupy szkolne? Jak coś to zabrałabym ze sobą jeszcze jedną osobę ❤️.Wysłałam do obu. Wiadomość od obu doszła w tym samym czasie, trochę dziwne..
Daria: No wiadomo laska, a przy okazji musimy się przejechać tym twoim cudeńkiem! Jutro o 9 bądź gotowa!
Pewnie ma na myśli mój motor, stalkerka😅. Postanowiłam, że zostawię to bez jakiegokolwiek komentarza.
Zuza: No mogę wyjść, też sobie akurat coś kupię do tej szkoły. O 9 pasi?
Róża: Idealnie! To o 9 się widzimy!
(´∩。• ᵕ •。∩')
Skip time
Jest 8:58 a ja dopiero wychodzę z domu, wczorajszy dzień minoł mi strasznie szybko a praktycznie nic nie zrobiłam. Przed domem czekają już na mnie obie dziewczyny i widać, że są lekko zakłopotane..
• Hej! - pomachałam dziewczyną na powitanie.
- Cześć- odpowiedziały w tym samym momencie i się na siebie poparzyły.
Zabawne, nawet mówią w tym samym czasie.
Na początku atmosfera była dziwna, ale okazało się, że dziewczyny się dobrze znają ale nie utrzymywały ze sobą kontaktu. Zakupy minęły mi szybko ale nie powiem, że było nudno.
Daria z Zuzią cały czas mówiły o szkole, o osobach, o nauczycielach. Nie chciałam być niemiła ale po pierwszych dwóch osobach przestałam ich słuchać.
Dzisiaj wyjątkowo dużo wydałam, więc jeśli rodzice sprawdzą stan konta to będą w niebo wzięci. Tacy moi rodzice już są- chcą po prostu żebym zachowywała się jak rozpieszczona księżniczka.
Do szkoły zostały mi 2 dni. I znowu zaczną się te wczesne wstawania, nieprzespane noce, drażliwe osoby w szkole i wiele innych męczarni związanych ze szkołą. Ale tylko ten rok trzeba przeżyć i koniec szkoły. Ustawie sobie nawet obliczanie 😅.
Kolejne dwa dni minęły mi niemiłosiernie szybko. W ciągu tych dwóch dób jedynie co zrobiłam to czytałam książki, pisałam lub spotykałam się z dziewczynami, pisałam najważniejsze rzeczy do szkoły i jadłam.
Czeka mnie niecałe 10 miesięcy męczarni 😑🤨.
(•ө•)♡
Rozdział trochę luźniejszy.
Tak żeby nawiązać do dalszego rozwoju 😏😏😏
CZYTASZ
Mała niewinna diablica | ~Jeon Jungkook~
Teen Fiction(2 część- Nie zostawiaj mnie) Zmiana szkoły, inne otoczenie, inne problemy, wzloty i upadki typowe życie nastolatki po przeprowadzce. Cicha i dobra w nauce dziewczyna, która jednak czasem potrafi pokazać na co ją stać. I on szkolny przystojniak, bad...