Chcę ciebie.

4.3K 157 40
                                    

Kolejne dwa dni minęły dosyć nudno. Po basenie Jungkook się do mnie nie odzywał tak jakby się na mnie obraził.

Z góry mówię. Ja mu nic kompletnie nic nie zrobiłam! Proszę mnie nie oskarżać.

Nawet próbowałam z nim porozmawiać ale oczywiście nie wyszło.
Czwartek i piątek też niewiele ze sobą rozmawialiśmy. On nie dość, że ze mną nie chciał gadać to do tego jeszcze gdzieś cały czas znikał.

I okey ja rozumiem. Nie jesteśmy razem ani nic ale od czasu do czasu mógłby mi powiedzieć gdzie idzie i o której godzinie wróci.
I co dodatkowo było dziwne.

W ciągu tych dwóch dni nie ruszył mnie ani razu. Nic! Nawet nie chciał... A może to i lepiej?! Może w końcu się ode mnie odczepi... Z jednej strony cieszyłam się , że najprawdopodobniej pozbędę się go ale z drugiej strony to nie.

Wciągu tych dwóch dni brakowało mi jego zboczonych tekstów, jego uścisku i jego cudownych ust.
Ale teraz jestem już w domu, drogę powrotną również jechałam z Taehyung'iem ale już tym razem Jungkook się nic nie odzywał.

Tak z dnia na dzień coś się mu stało a ja nie rozumiem co...

• Dzień dobry- przywitałam się z rodzicami.

- Cześć skarbie. Jak tam minęła wycieczka?

• Było naprawdę fajnie- uśmiechnęłam się i szłam do swojego pokoju.

Zmęczona położyłam się na łóżku, złapałam telefon przeglądając pocztę mając nadzieję, że Jungkook cokolwiek napisał.

Ale niestety moja skrzynka pocztowa była i nadal jest tak pusta jak mój głupi mózg.

Ale to tylko szczegół 😅🤭😌.

Postanowiłam, że napiszę do Jungkooka ostatni raz. Jeśli nie chcę mieć ze mną kontaktu to ja rozumiem, ale niech mi to powie a nie ja czekam jak głupa myśląc, że napisze czy coś.

Do:
ZboczuchJungkook 😑😐.

Ja: Dlaczego się do mnie nie odzywasz?! Chociaż mi napisz, że nie chcesz ze mną gadać a nie zachowujesz się jak dzieciak.

I wysłałam, ale co dziwne wiadomość zwrotną dostałam prawie, że od razu.

Od:
ZboczuchJungkook 😑😐: przepraszam...

Wow, ale się postarał. I za co on znowu przeprasza?!
A może zrobił coś czego nawet nie zauważyłam.
No nie wiem, Nie wiem.

Z rozmyśleń wyrwał mnie głos dzwonka w telefonie, niepewnie odebrałam go.

• Halo... Kto mówi?

- Dzień dobry aniołku.

Czyli już wiem kto to. Jedyna osoba która tak do mnie mówi to Jungkook.

• Czego chcesz Jungkook?- zapytałam

- ciebie- odpowiedział zachrypniętym głosem.

Jego humor zamienia się w ciągu 30 sekund czy co?! Przed chwilą mnie przepraszał a teraz mi mówi, że chce mnie. Widzę, że ktoś tu ma ostro na bani zryte.

Ale skoro jest taki to dlaczego miałabym tego nie wykorzystać?! Zginę w piekle za to wszystko.

• Jungkook- przeciągnęłam - ja też chce ciebie.

Słychać było jak chłopak się zerwał, czyli już złapał haczyk ten głupek pelikan.

- Różyczko...

• Kooki nawet nie masz pojęcia co bym teraz chciała z tobą zrobić- mówiłam powstrzymując się od śmiechu.

- Co takiego?- zapytał.

Oł nie spodziewałam się, że się zapyta.. wymyśl coś dziewczyno.
No dawaj głową rusz!

• Chciałabym... Chciałabym ciebie tu u mnie. Spędzilibyśmy bardzo miło czas.

Przez chwilę Jeon nic nie odpowiadał.

- Jadę do ciebie- usłyszałam jego głos w słuchawce.

O kurwa,kurwa... Mam przesrane.
Co teraz? Co mam teraz zrobić?...

• Nie- szybko zaprzeczyłam.

- co Nie? Dlaczego niby? - dopytywał zdziwiony Jungkook.

• Jadę dzisiaj z rodzicami na galę - to akurat prawda - nie będzie mnie jak przyjedziesz.

Starałam się brzmieć jakby mi było smutno z tego powodu.

- Jeszcze się spotkamy- i rozłączył się.

Boże co we mnie właśnie wstąpiło...
Coś czuję, że Jungkook uwierzył i będzie chciał czegoś więcej.
Naprawdę powinnam się czasami chamować. Naprawdę... Wpadłam przez własną głupotę i chęć podenerwowania Jeona.

No cóż zdarza się... Teraz muszę się przygotować na tą galę. Szczerze? Nienawidzę chodzić na takie spotkania.

(◍•ᴗ•◍)❤
650 słów 😍

Chcę tu tylko napisać, że bardzo mi miło jak piszecie do mnie czy w komentarzach. 🥰💋
Widzę, że są tutaj jacyś może nie do końca normalni ale z sercem ludzie.❤️

Kocham was mocno ❤️❤️💥

Mała niewinna diablica | ~Jeon Jungkook~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz