Kiedy zabrakło nam powietrza odsunęliśmy się od siebie.
- Tęskniłem za twoimi ustkami...
• Nadal jestem na ciebie zła!- przez niego jestem cała mokra.
- Czemu niby?!
Jeszcze śmie pytać?! On jest głupi czy udaje? To pierwsze chyba ale cii 🤣.
• No popatrz na mnie, jestem cała mokra noo!
Chłopak spojrzał w dół i przygryzł wargę.
- Powiem szczerze, że mam fajne widoczki.
Moja bluza przemokła a moje kształty zaczęły się odznaczać. Szybko przykryłam a raczej starałam się przykryć swoje ciało na co chłopak zaczął się śmiać ale na szczęście wyłączył już wodę.
• I z czego ty się jeszcze śmiejesz?!
- Z ciebie aniołku- pstryknął mi w czoło- z ciebie- dokończył.
• Ughh jesteś niemożliwy... Daj mi coś na zmianę a nie tak stoisz!
- Mi tam nie przeszkadza a zawsze możesz chodzić nago w tedy wogóle będę chyba w niebie!
Chłopak się rozmarzył, a ja wyszłam z wanny. Kapała woda ze mnie więc postanowiłam to zmienić i dodatkowo podenerwować Jungkooka.
Odsunęłam swój rozporek i ściągnęłam spodnie rzucając je w Jk.Chłopak patrzył chwilę na nie po czym spojrzał na mnie przełykając głośno ślinę.
Zabrałam się za bluzę która wyładowała w tym samym miejscu gdzie spodnie czyli na Jeonie.
Złapałam pierwszy lepszy ręcznik którym się wytarłam.Chłopak nadal stał, patrząc na mnie. Ja za to wyszłam z łazienki żeby znaleźć się w jego garderobie. Koszulki... Koszule.... O są bluzy!
- Weź siebie jaką chcesz- powiedział Jk nagle stojąc za mną.
• Właśnie nie wiem którą...
Ma ich tak dużo, że ciężko jest mi wybrać. Chłopak sięgnął po jakieś ubranie. ogromna czarna bluza z Gucci. Przystawił ją do mojego ciała nad czymś myśląc.
- Ta chyba będzie najlepsza- powiedział dając mi wybraną rzecz.
• Dzięki- powiedziałam i ubrałam bluzę.
Dobra to jest chyba największa bluza w jakiejkolwiek byłam. Gdy już ją ubrałam, poprawiłam mokre włosy i obkręciłam się wokół własnej osi.
• i jak?- zapytałam zamyślonego Jungkooka.
Chłopak spojrzał w moje oczy po czym podszedł do mnie i podniósł mnie, wynosząc mnie z pomieszczenia.
• Ej! Jeszcze potrafię chodzić okey?!.
Chłopak posadził mnie na łóżku po czym szybko podszedł do łazienki. Wrócił w samych bokserkach odsłaniając swój brzuch....mrrr bardzo dobrze wyrzeźbiony brzuch.
Dobra moja wyobraźnio proszę zastopuj!• Wiem, że zabrałam ci jedną bluzę ale tak mi się wydawało, że masz dużo ubrań więc dlaczego chodzisz w samych bokserkach!?
- Jak chcesz to mogę je ściągnąć - chłopak złapał za gumkę od majtek.
Automatyczne przykryłam dłonią oczy i odsunęłam się do tyłu. Po chwili poczułam jego dłoń na moich włosach.
Przyniósł suszarkę ...o to idealnie szybko ogarnę włosy i git.• Dobra daj mi to - wskazałam na urządzenie.
Chłopak trzepnął w moją dłoń a ja udałam, że mnie boli.
CZYTASZ
Mała niewinna diablica | ~Jeon Jungkook~
Teen Fiction(2 część- Nie zostawiaj mnie) Zmiana szkoły, inne otoczenie, inne problemy, wzloty i upadki typowe życie nastolatki po przeprowadzce. Cicha i dobra w nauce dziewczyna, która jednak czasem potrafi pokazać na co ją stać. I on szkolny przystojniak, bad...