Moja własność.

4.7K 160 57
                                    

Nie mam pojęcia co mi przyszło do głowy żeby iść tak ubrana do szkoły. No chciałam ładnie wyglądać, chciałam się trochę dowartościować, chciałam żeby ktoś zwrócił na mnie uwagę i skomplementował mój wygląd. Ubrałam dzisiaj białą suknię która opinała moje ciało. Nie ubierałam szpilek bo chyba bym zwariowała ale ubrałam za to zwykłe białe trampki.

(Mniej więcej tak się ubrała👇🏻⬇️👌🏻)

Byłam już lekko spóźniona bo budzik mi nie zadzwonił ale jakoś dałam radę i jestem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byłam już lekko spóźniona bo budzik mi nie zadzwonił ale jakoś dałam radę i jestem.
Lekko zdyszana wchodzę do klasy, przepraszam za spóźnienie i chciałam usiąść sobie w ławce ale jak na złość jedyne wolne miejsce było obok Jungkooka.

Super, jeszcze patrzą się wszyscy na mnie. Powolnym krokiem ruszyłam w stronę ławki gdzie siedział Jungkook. Każdy mój ruch był przez niego skanowany.

• Mogę usiąść?- zapytałam, chociaż nie chciałam tego robić.

Chłopak odsunął mi krzesło po czym poklepał je.

- Siadaj.

Tak też zrobiłam.  Rozpakowałam swoje rzeczy i przysunęłam się do ławki.
Nagle dłoń chłopaka wylądowała na moim udzie. Lekko spięta próbowałam ściągnąć ją z mojej nogi.

- Dla mnie się tak wystroiłaś?- zapytał cicho chłopak na co tylko prychnęłam.

Chciał by. Na pewno nie i za kogo on się uważa?!

• Chyba cię główka boli typie.

Chłopak zaśmiał się cicho, przeczesując swoje włosy.

- Muszę ci powiedzieć, że wyglądasz bardzo pociągająco w czarnej koronkowej bieliźnie... Dzisiaj też masz koronkową?

Zamurowało mnie...

• Co się działo po dyskotece?- zapytałam ale tak bardzo obawiałam się odpowiedzi.

Z jednej strony chcę bardzo wiedzieć do czego doszło a z drugiej strony to najchętniej to miałabym to głęboko w dupie.

- Byłaś taka napalona, że aż sam się zdziwiłem, że taka jesteś😏.

• Byłam pijana- oparłam twarz o swoje dłonie które leżały na ławce.

Dłoń Jeona powędrowała na moje plecy.  Jeździł dłonią raz w górę raz w dół. Trochę mnie to denerwowało ale z drugiej strony było mi ciepłej w plecy.

- Moje plecy zostały uszkodzone przez ciebie.

Zaśmiał się.🙃👌🏻
Co zrobisz...tak jakoś wyszło🤷🏼‍♀️.

• Ty też jesteś niewinny, moja szyja dalej jest gdzieniegdzie w malinkach.

Chłopak odgarnął moje włosy i przejechał palcem po mojej szyi.

Mała niewinna diablica | ~Jeon Jungkook~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz