(Jungkook)- Ne o? Uyusana. Yarından itibaren uyuman zorlaşabilir.
Hızlıca arkamı dönmem ile ayağım yerdeki bavula takıldı ve, hayır! O beni belimden tutmadı, gözlerimiz birleşmedi. Sadece ben hızlıca yere düştüm.
(Yejin)- Bir kızın, hayır! Herhangi birinin odasına girerken kapı çalınır! Nezaket bilmez misin sen?
(Jungkook)- Sakin ol da kapı zaten açıktı.Toparlanıp ayağa kalktığımda dizimin kanadığını gördüm. Sinir kat seviyem aniden arttığı için kanamayı görmezden geldim.
(Yejin)- Ben belki bir saat uyurum gün içerisinde. Asıl sana sormalı. İdol olan sensin.
'Doğru,' dercesine kafasını aşağı yukarı salladı.
1 saat sonra falan odamdan çıktık ve çalışma odasına geçtik.
∆∆∆
Sabah erkenden kurduğum alarm çaldığında kalktım. Evet, o alarm sesinden nefret ediyordum ama kahvaltı yapıp şirkete geçmem lazımdı.
Üyeler yerlerinde yoklardı. Umursamayıp odama indim ve pijamalarımı değiştirdim. Yurdun hemen arka tarafında kalan yemekhaneye girip bir kaç bir şey atıştırdım ve üyelere selam verdim.
(Hoseok)- Yejin otursana. Beraber giderdik..
(Yejin)- Yok, ofise geçmem lazım. İlk gidişim erkenden alışmak istiyorum.Eğilip hızlıca dışarı çıktım ve kapının önünde bekleyen arabaya bindim. Normalde güvenliğin beni bırakması lazım ama sanırım o biraz yorgun. O yüzden anahtarı alıp kendim sürmeye karar verdim.
∆∆∆
(Başkan)- Masanın üzerinde ilk güne göre fazlaca evrak var. Bilgisayarından araştırıp gerekli kişilere dava açacaksın.
Dava açmak? Eğilip odadan çıktım ve ofisime geçtim. Masanın üzeri gerçekten de doluydu.. İyi ki erken gelmişim. Ceketimi çıkarıp odanın köşesindeli tekli koltuğa attım ve bilgisayardan o hesaplara bakmaya başladım. Çok fazla nefret, tehdit yorumları vardı. Hepsini kağıtlara yazıp dosyaladım. Hesaplara bakarken bi' anlığına şok yaşamıştım çünkü bana açılmış bir hesap da vardı. Hesabın bilgilerini zevkle ayrı bir dosyaya yazdım. Daha dün geldiğim söylendi, ne ara bu kadar nefret etti anlamış değilim!
∆∆∆
(Yejin)- Unnie, bunlara dava açılacak. Nereye götürmeliyim?
(Çalışan)- Koridorun sonunda bir oda var. Oraya bırak oradan alırlar.Kafamla onaylayıp koridorun sonundaki odaya götürdüm dosyaları. Kapıyı çalıp içeri girdim ve hızlıca dosyaları bırakıp ofisime döndüm. Kolumdaki saate baktığımda ise zamanın hızlı geçtiğini fark ettim. Buna rağmen gruptan kimseyi görmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]