14

629 38 0
                                    

Uyandığımda saatin henüz sabah altı civarı olduğunu gördüm. Biraz yatağımda döndüm ve uyumamın umutsuz vaka olduğunun farkına vardım. Normalde asla yapmam, çünkü üşenirim. Ama bir değişiklik yapıp yürüyüşe çıkmak istedim. Havanın henüz aydınlanmamış olması da avantajdı.

Yürüyüşe çıkmak için asansör kullanacağım. Çünkü.. Neden olmasın? Ayaklarımı merdivene yoramam.

Kulaklığımı takıp güzel bir müzik ayarladım ve yurttan çıktım. Bu saatlerde, işe giden 2-3 kişi dışında sokaklar bomboş oluyordu. Bir çok marketin de erken saatlerde açması... Paha biçilemez.

Ara sokaklarda yürürken arkamdan gelen tanıdık bir sesle arkama döndüm. Yüzünü seçmekte kısa bir süre zorlansam da, geçen gün şirkette bana çarpan çocuk olduğunu gördüm.

(?)- HanJi ben. Şirkete yeni geldim.

Çocuğun boyu uzun olduğu için gökyüzüne bakıyordum bir nevi. Yüzüme gelen sokak lambası yüzünden çocuğu kolundan tutup hafifçe oynattım ve yüzüme ışığın vurmasını engelledim.

(Yejin)- Bu saatte neden buradasın?
(HanJi)- Şirkete gideceğim.

Bir yanlışlık olduğunu düşünüp saate iyice baktım. Henüz yeni yedi olmuştu.

(Yejin)- Bu kadar erken mi başlıyorsun?

Bir yandan da yürüyorduk ki bir marketin yanına vardık.

(HanJi)- Sekizde başlıyorum aslında.. Ama erkenden çıkıp hava almak bana iyi geliyor. Ayrıca sen neden dışarıdasın? Tatilsin diye biliyordum.
(Yejin)- Uyandım, ve uyuyamadım.

Eliyle marketin önündeki masayı işaret ettiğinde oturdum ve havadan sudan konuşmaya başladık.

∆∆∆

(Yejin)- Geldim!

Yurda geldiğimde herkes kahvaltı yapıyordu. HanJi 2 saat önce ayrılmıştı çünkü şirkete bir şekilde yetişmesi gerekiyormuş. İşi vardır illa ki.

(Taehyung)- Nerelerdeydin?
(Yejin)- Altıdan beri ayaktayım. Uyuyamadım..
(Jimin)- Bende ayaktaydım o saatte. Yanıma gelseydin.

Jimin ile aramızdaki buzlar bir ara kendi kendiliğine erimişti. Bir ara affetmiştim işte..

(Yejin)- Bir dahakine öyle yaparım-
(Jungkook)- Nereye gittin?

Masaya oturduğum anda Jungkook'un sorduğu soru ile sesini duymuştum. Bu ani olarak yüzümü kızartmıştı.

(Yejin)- Ara sokaklarda gezindim biraz.

Nefes almam zorlaşınca önümdeki bardağı alıp biraz su içtim.

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin