(Jin)- Ne zaman uyanacaklar? Tekme atacağım şimdi. Hayır, benlik sorun yok da, yemeği soğuyor.
Jin'in sesi ile gözlerimi açtım. Uyandığımda Jin suratını yüzlerimize uzatmıştı.
(Yejin)- Kulağımın dibinde öyle konuşursan uyanırım.
Yataktan yavaşça sıyrılıp Jin'in yardımıyla koltuğa oturdum. Hoseok yemeği önüme koydu ve gözleriyle yememi işaret etti. Emrin olur canım (!)
(Jimin)- Bugün nasılsın menajer? Bak sana kimi getirdik.
(Yejin)- İyiyim, iyi.Kafamı kaldırıp Jimin'in gösterdiği kişiye baktım. Tanımadığım yetmezmiş gibi gıcık gıcık gülümsüyordu. Agresif değilim ama, kalkıp yüzüne tekme atabilirim.
(Hana)- Ben bir süreliğine yerinize geçen kişiyim. Kim Hana. Beni görmek istemişsiniz.
Kız o kadar gıcık konuşuyordu ki.. Gerçekten hemen iyileşip göndermek istiyordum. Bir de 5 gün boyunca çocuklarla beraber olacak bu (!)
(Yejin)- Evet, görmek istedim. Sonuçta kısa bir süre yerime geçeceksin. İşlerimi batırmanı istemem doğrusu.
Kız ile konuşurken gayet ciddiydim ama o mal gibi gülüyordu. Ve fark ettim ki, bu gülüşü canımı fazlasıyla sıkıyordu. Birden kahkaha atmasıyla elimdeki kaşığı sıktığımı fark ettim.
(Hana)- Batırmam, merak ettiğin şey o olsun.
(Yejin)- Gülünecek bir şey mi oldu az önce?Tek tek üyelerim yüzüne baktım ve hepsi ciddi bir şekilde duruyordu. Yeni uyanmış, olayları kavramaya çalışan Jungkook da dahil.
∆∆∆
Telefonumda gezinirken Hana'nın gönderisini gördüm. Biri tarafından bana atılmıştı ve ofisimdeydi. Hana bir yandan gülüyor, diğer yandan da Jungkook'a dokunup duruyordu. Fotoğrafa dönecek olursak açıklama kısmında 'Bts menajeri ile tanışın' yazıyordu.
(Yejin)- Şimdilik.
Dedim sessizce. Keskin bir şekilde Hana'ya bakıyordum ki bana dönmesiyle göz göze geldik.
(Hana)- Pardon?
Ayağa kalkıp karşısına gittim ve telefonumu gözünün içine kadar soktum.
(Yejin)- 5 günlüğüne çocukların menajeri olacaksın. Bu neyin primi?
(Hana)- Attığım gönderi seni ne ilgilendirir?
(Yejin)- Sil şunu, acınası görünüyor.İkimiz de daha baştan birbirimize gıcık olmuştuk. Elimden gelse şuracıkta yerdim ama yapamıyordum.
(Yejin)- Ayrıca, amacına ulaşamamışsın dostum. Beğeni sayın çok az.
(Hana)- Ne o? Sen ulaştın mı? Tecrübe konuşuyorsun sanırım.
(Yejin)- Takipçim değil misin? Hangi gönderimde çocuklardan bahsettiğimi gördün? Aptal gibi davranma, sil şunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]