23

473 32 3
                                    

(Yejin)- Konser yerine gideceğiz. Hazırsanız çıkalım.

Jungkook herkesi uyandırmaya çalışıyor gibi hafif hafif tokatlıyordu ama hala uyuyor gibilerdi. Arabaya bindiğimiz anda herkes gözlerini kapatıp arkasına yaslanınca gülümsedim ve arkama yaslandım.

∆∆∆

(Çalışan)- Çantalarınız?
(Yejin)- Arkada.

Namjoon arabadan son inen kişi olarak, inerken Jin'in üstüne düştü ve yerde kafaları güzel gibi bakışmaya başladılar.

(Yoongi)- Öpüşün hadi.

Namjoon bir anda panikleyip Jin'in üstünden kalktı. Jin de kalktıktan sonra Namjoon garip hallere girdi.

(Namjoon)- Saçmalama. Olur mu öyle şey.. Olmaz..
(Yejin)- Tamam Namjoon. Sakin ol.

Önlerinde minik bedenim, arkamda da kapı gibi 7 adamla konser alanına girdik. Birkaç kişinin onları temsilen, önde gelmeme güldüğün gördüm ve kaşlarımı çatıp aniden durdum. Çok sıkılıyorum kızlar, bana gülmeyecektiniz.

(Jungkook)- Ne oldu güzelim?

Kulağıma eğilip konuşan Jungkook'a kısa süre bakıp, kızlara doğru yürümeye başladım.

(Yejin)- Bir sorun mu var kızlar?
(Çalışan)- Yok efendim, özür dileriz.

Saygıyla eğildiklerinde, ellerimle saçlarını karıştırdım ve gülümseyip çocukların yanına döndüm.

(Taehyung)- Yargı dağıttın menajer.
(Yejin)- Hayır ya (!) sadece güldüklerini gördüm, nedenini de merak edip sordum.

Bir an gülümsediklerini gördüm. 'Ne?' anlamında kafamı iki yana salladığımda Hoseok, Jimin'i yanıma ittirdi.

(Hoseok)- Jimin'den bile kısasın.
(Yejin)- Ben kısa değilim siz uzunsunuz.
(Jimin)- Bunu övgü olarak sayıyorum o zaman.

Arkamı dönüp yürümeye başladığımda, kocaman gölgelerini gördüm. Haklıyım, onlar uzun.

∆∆∆

Bekleme odasında geçirdiğimiz son dakikalardı. Üyelerin hepsi hazırlanmıştı ve bir yandan koreografileri izliyor, bir yandan da kahve içiyorlardı.

(Yejin)- Evet millet! Sahneye çıkacaksınız, toplanın.

Ayağa kalkıp ellerini birleştirdiler, bende kapının önünde onları izliyordum.

(Jimin)- Sen gelmiyor musun?
(Yejin)- Grup olan sizsiniz ayrıca.. Hızlı olun!

Bağırarak koştum ve odadan çıkıp, en ön sırada bulunan koltuklardan birine oturdum. Genel olarak konserleri sahne arkasından izliyordum ama bugün pratikte ön koltukta izledim her şeyi. Hoşuma gitmesiyle, elime Bomb'u aldım ve ön koltuğa kuruldum.

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin