(Yejin)- Memur bey..
Dönüp çocuğun yüzüne baktım ve hala iğrenç bir şekilde gülümsüyordu.
(Yejin)- Şikayetçiyim.
(Memur)- İşinizi biliyorum. Gelmeniz zor olacaktır. O yüzden mahkeme gibi şeyler ile uğraşmayacaksınız. Kamera kayıtları sayesinde, Bay Jeon'a vuruşu an an kaydedilmiş. Şuraya imza atarsanız sizin ile işimiz bitecek.Gösterdiği yere imza attım ve ayağa kalktım. Ayakta dönüp son kez çocuğa iğrenerek baktım.
∆∆∆
Arabayı park edip yurda girdim ve anahtarı güvenliğe verdim. Odama geçmek için yukarı çıktığımda herkesin koridorda olduğu gördüm.
(Jimin)- Nasıl geçti? Bir şey yaptı mı?
Jimin yanıma gelip kolumu tutunca kolumu hızlıca Jimin'den kurtardım. Sanırım bu hareketim diğerlerine garip gelmişti. Olayı onlar bilmiyor. Koridoru aşıp odamın kapısının önüne geldiğimde hepsi arkamda bana bakıyorlardı.
(Yejin)- İçeri gelin.
Kapının önünden çekildim ve herkesin içeri girmesini bekleyip arkalarından bende içeri girdim.
(Yejin)- Jungkook yaran iyi mi?
(Jungkook)- Yara sayılmaz bile. İşlere dönene kadar 20 kez iyileşir.Kafamı aşağı yukarı salladım ve tekli koltuğa oturdum.
(Jin)- Ee, anlat menajer. Nasıl geçti?
(Yejin)- Çocukla konuşmama izin vermediler. Şikayetçi oldum. Mahkeme gibi şeylerle uğraşmayacağız. Kamera kayıtları var. Sadece imza attım.Hepsi onayladı ve gözlerimi üzerlerinde gezdirirken Jimin ile göz göze geldik. Göz devirdim, cebimdeki telefonu çıkarıp masanın üzerine koydum.
(Namjoon)- Özel bir günde böyle olay yaşaman üzücü olmuştur. Senin için yapabileceğimiz bir şey var mı?
Gururla yüzlerine baktığım anda Jungkook'un yarasını gördüm ve birden duygusala bağladım. Gözlerimin dolduğunu fark edince kafamı önüme eğdim.
Yoongi 'Hadi' dedi ve hepsi ayağa kalkıp bana sarıldı. Jimin hariç... Hepimize baktı ve umutsuzca gülümseyip odadan çıktı.
(Yejin)- Teşekkür ederim ve.. Özür dilerim.
(Hoseok)- Beraberiz. Her şeyi beraber atlatacağız. Senin sorunun bizim sorunumuz. Yani özür dilemene gerek yok.Biraz daha konuştuktan sonra herkes odadan çıktı ve yine yalnız kaldım. Onlara karşı kendimi kötü hissettiğimi fark edince uyumam gerektiğine karar verdim.
∆∆∆
Sabah erkenden kalktım ve kahvaltıya indim. Üyelerin hepsi yavaş yavaş uykulu yüzlerle geliyorlardı. Herkes geldiğinde Jimin'in eksik olduğunu gördüm ve sessizce 'Şimdi gelir.' diyip masadan kalktım.
(Yoongi)- Nereye Yejin? Yemek yiyorduk.
(Yejin)- Doydum ben. Siz devam edin. Odamda olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]