46

312 26 10
                                    

(Taehyung)- Çok ciddiyim eğer bir daha konsola dokunursan, onu sana sokarım. 3 gün yürüyemezsin.
(Yoongi)- Tecrübe konuşuyoruz sanırım.
(Taehyung)- Yoongi oyun oynuyorum. Ağlayacağım şimdi, yürü git.

Yoongi'ye sıra bir türlü gelmediği için ve geldiğinde de Taehyung'a yenildiği için hazmedemiyordu. Elinden tek gelen konsola dokunup kaçmaktı.

(Yoongi)- Yejin sandalyeyi versene.
(Yejin)- Manyak mısın oğlum? Yürü git oyun oynuyorum.

Yoongi sandalyeyi çekmeye başladığında, rahatsız olduğumu hisseden Jungkook beni bacağına oturttu.

(Jungkook)- Rahat mısın güzelim?

Bir şey demeden kafamı aşağı yukarı salladım. Bu hareketi beni gereksiz heyecanlandırsa da, benim dışımda umursayan yoktu.

(Namjoon)- Jin ağlamayı bırakacak mısın? Oyun oynuyoruz.
(Jin)- Hayatım yenilmem önemli değil. Karakterim suya düştüğü için endişeleniyorum. Ya boğulduysa?

Büyük bir ciddiyetle oyunlarımızı durdurup Jin'e bakmaya başladık.

(Namjoon)- Biz yemek yapalım.
(Yoongi)- Bu sefer de kafanı kes.
(Jimin)- Jin Namjoon'a sıcak şeyler gösterme lütfen. Yakacak bir yerlerini.
(Jin)- O zaman maskemi takayım beni görmesin. Hadi gidelim.

Jungkook'un bacağının uç kısmında oturduğum için, tekrar önümüze döneceğimiz sırada az kalsın düşüyordum. Beni tutan Jungkook'un eli oldu. Konsol olmayan elini bellerime sarmış, beni iyice kendine çekmişti. Böylece çenesini de omzuma koyup beni garantiye almıştı.

(Jungkook)- Kokunu sevdiğimi söylemiş miydim?

Bir yandan da oyuna bakarken arkamı dönüp öptüm.

(Jungkook)- Şimdi daha iyi mi oynamalıyım yoksa oyunu sana mı vermeliyim bilmiyorum.
(Yejin)- Belki nasıl oynarsan oyna seni yenerim.
(Jungkook)- Dene bakalım.

Oyuna iyice odaklanmışken aniden arkadan gelen konuşmalara şahit oldum.

(Jimin)- Yoongi sal beni ne olur.
(Hoseok)- Benim yerime oyna altıma yapmak üzereyim.
(Yoongi)- Evet şimdi kemerlerinizi takın. Oyuna ben geldim.

Kısa bir süre sonra Yoongi itirazlara başladı.

(Yoongi)- Kol bozuk.
(Taehyung)- Konsol mu? kolun mu?
(Yoongi)- Kaçıncı oldu bu? 6 mı? Bu ne sikim- neyse sakinim. Bu sefer alacağım.

Biraz daha onları dinleseydim kaybedecektim. Oyunun sonlarına yaklaşıyorduk tam 'odaklanmalıyım' diye düşünürken Jungkook son hamlesini yapıp oyunu bitirdi.

(Jungkook)- Oh.. Bitti.

Diğer elini de belime sarıp, kafasını boynuma gömdü.

(Yejin)- Bir oyun daha?

∆∆∆

(Jin)- Yemek hazır! Yeter oynadığınız kalkın.

Bir de çenesini çekmemek için bilgisarı kapatıp yukarı çıktık.

(Yoongi)- Çok açım. Bayağı açım. Aç olduğumu söyledim değil mi? Açım.
(Taehyung)- Ömrümü yedin yetmedi mi?

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin