(Taehyung)- Yejin Iron Man-
(Yejin)- Tamam!Hadi 'oyuncağı alıp, odanıza koydum.' de de Jungkook anlasın.
(Jin)- Siz odanıza geçin bence.
(Namjoon)- Yorulmuşsunuzdur.Hiç itiraz edemem üzerimde bütün gün tek ayak cezası almışım yorgunluğu var. Bu nedenle beraber, kol kola, üçümüz odamıza çıktık. İçeriye girdiğimiz anda gözümüze çarpan şey, köşedeki Iron Man oyuncağı oldu. Jungkook hızlıca bavulunu köşeye fırlatıp kocaman oyuncağı eline aldı.
(Yejin)- Sana dediğim oyuncak buydu tatlım.
Valizini açıp içindekileri yere döktü. O sırada üzerimi değiştirip yatağa oturdum ve oyuncak oynamasını izledim. Oyuncakları istediğini yapmazsa birbirine vuruyor, kızıp duruyordu. Halbuki onları kontrol eden de oydu.
(Yejin)- Jungkook uyuyacağım ben. Sessiz ol biraz ayrıca-
(Taehyung)- Jungkook yeni video oyunumu oynayalım mı?! İnanamazsın!Taehyung -mecazen söylemiyorum- hafif açık olan kapıyı tekme ile açtı. Jungkook da ayıcıklı pijaması ile uyumlu olan oyuncağını alıp peşinden gitti. Uyumak için fırsat...
∆∆∆
(Yejin)- Ne oluyor burada?
Uzun bir süre girmediğim şirkete girdiğimde kağıtlar havada uçuşuyordu.
(HanJi)- Yejin şunlara bir bağırır mısın? Senden korkuyor bazıları.
O kadar da korkutucu bir insan değilim ama, neyse.
(Yejin)- Yeter!
Cırtlak sesim bütün katta yayılınca herkes sustu ve dönüp bana bakmaya başladı.
(Yejin)- Konu ne? Şirket burası. Konuşarak halletmeye çalışsanıza.
(Personel)- Stilistler birden isyan etmeye başladı. İstifa edeceklermiş.
(Stilist)- Hakkımızı alamıyoruz.
(Başkan)- Sizinle sözleşme yaptım. Hakkınızı veriyorum.Çok saçma ama, bir saniye..
(Yejin)- İsterseniz odama gelin. Başkan da uygun görürse konuşuruz.
Başkan ile göz göze geldiğimizde 'götür, götür' der gibi yüzüme bakıyordu. 2-3 stilist odama doğru yürümeye başladı. Hop, hop nereye?
(Yejin)- Ama önce saçtığınız kağıtları toplamanızı öneririm. Yoksa temizlikten sorumlu personeller ile de görüşmek zorunda kalırım.
Bunlar beni sevmiyor ama dediklerimi yapıyorlar. Öylesine bir menajer de olsam şirkette sevildiğimden midir? Sözüm geçiyor.
∆∆∆
(Yejin)- Pekala, kazancınızın ne kadar fazlasını istiyorsunuz? Daha doğrusu ne kadar hak ediyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]