36

364 29 6
                                    

(Yejin)- Kapat, geliyorum.

Aksiyonsuz geçen günümü, günden saymamaya başladım. Jungkook'u ben sabah işe gittikten sonra kimse görmemiş. Yurttan çıkışı kayıtlarda varmış, fakat girişi yokmuş.

Sinir ve endişeyle arabaya bindim ve aniden kendimi yurtta buldum. Bu sefer polisler ve başkan da buradaydı. Hayret..

(Yejin)- Bir gelişme oldu mu?
(Jimin)- GPS kayıtlarına bakmaya çalıştık ama telefonunu almamış.

Öylece saçlarımı karıştırıp odamıza çıktım. Odanın etrafında polisler vardı ve oda kapatılmıştı.

(Yejin)- Cinayet falan yok, kendinize gelin! Çekin şu şeritleri.

Elimle kapıda duran şeritleri çektiğim anda Jin'in kolumu sarsması ile arkamı döndüm.

(Jin)- Bir bildikleri var ki, kapattılar odayı. Böyle yapma.
(Yejin)- Jin bana söylemediğiniz şeyler var, değil mi?

Kafasını yere eğdiğinde, anlamıştım bir şeyler olduğunu. Çantamı yere fırlatıp tekrar aşağı indim ve Hoseok'un yanına gidip kolunu tuttum.

(Yejin)- Ne var, ne yok anlat. Benden ne saklıyorsunuz? Olay yeri inceleme ne alaka? Çocuk kayıp.

Taehyung'un kaş göz işaretleri ile Hoseok da susmayı tercih etti. Hoseok'u yaklaştırıp kulağına eğildim.

(Yejin)- Ne saklıyorsunuz bilmiyorum ama, bilmem çok uzun sürmeyecek.

∆∆∆

Aklıma ilk gelen yer olan, kafeye geldim. Hışımla içeri girdiğim anda kafenin sahibi ile göz göze geldik. Aynı zamanda bütün yüzler de bana dönmüştü.

(Yejin)- Merhaba, Jungkook sabah 8'den sonra buraya uğradı mı?

Kafasıyla onaylayıp, kamera odasını gösterdi. Hafifçe gülümseyip içeri girdim ve kayıtlara bakmaya başladım. Jungkook, dokuz civarı buraya uğramıştı fakat tek değildi. Yanında maskeli bir adamla beraber içeri girmişti. Ağır aksak, topallayarak yürüyordu. Ardından kahve alıp çıktıkları görülüyor.

(Yejin)- Görüntülerin kopyasını alabilir miyim?

∆∆∆

Verdiğim görüntüyü tam 20 kez izlemiş, ve kıllarını bile kıpırdatmamışlardı.

(Yejin)- Polis Bey, bir şeyler yapmayacaksanız gidiyorum.
(Polis)- Kim olduğunu tespit ettik. Kim Jang Ho, 23 yaşında, dosyası.. Görünüşe göre kabarık.

Jang Ho? Bana yardım eden çocuk? Fotoğrafta gördüğüm o tanıdık yüze karşı, şaşkınlık içinde elimle ağzımı kapattım.

(Polis)- Tanıyor musunuz? Yejin Hanım!
(Yejin)- Evini biliyorum.

∆∆∆

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin