31

390 35 15
                                    

(Doktor)- Sindirim sistemini aktifleştirecek ilaçlar verdik. Doğal yollarla çıkartmaz ise tekrar gelirsiniz. Naklini Kore'ye yollayacağız.
(Jimin)- Ne diyor?
(Yejin)- Kakasının başında bekleyecekmişiz.

Doktor çıktığı anda herkes hunharca gülmeye başlamıştı fakat, Yoongi'ni utancı yüzünden belli oluyordu.

(Namjoon)- Yoongi, utanmana gerek yok. Olur böyle şeyler..

Namjoon gülmemek için eliyle yüzünü kapatıyordu ki, kafamı aniden kaldırdım.

(Yejin)- Yoongi, nasıl yaptın?
(Yoongi)- Canlı yayını kapatmıştık, herkes odasına gidecekti. Bende acele acele çayımı içeyim derken kaşığı yuttum.

Gülme, gülme, gülme... Yoongi canını okur gülme.

(Yejin)- Ben otele geçeceğim. Eşyaları toplatmam lazım, 1 saat sonra uçak var. Uçakta uyursunuz.

Kapının kolunu tuttuğum anda Jungkook'un sesi ile duraksadım.

(Jungkook)- Biz ne yapacağız?
(Yejin)- Sizi aşağıda araba bekliyor, toparlanıp havaalanına geçin.

∆∆∆

(Taehyung)- Çıktı mı?!

Jungkook zaten gülüyordu, Taehyung'un sözüyle daha çok gülmeye başlayınca, kalçasına tekme ata ata koltuğa gönderdim.

(Yoongi)- Çıkmadı, gidin.

Herkes kapıda olan kulağını çekip, geri koltuklara geçti. Zaten uçakta bizim dışımızda kimse yoktu.

Yoongi, utangaç utangaç yürüyüp, yerine geçecekti ki Jimin aniden ayağa kalkıp Yoongi'ye sarıldı.

(Jimin)- Utanmana gerek yok, bir şey olursa bize her zaman söyleyebilirsin.

∆∆∆

*1 hafta sonra*

Şirkete hışımla girdiğimde başkanın sesi her yerde yankılanıyor, kimseden de ses çıkmıyordu. Ayaklarımı yere vura vura merdivenden çıkıyordum ki HanJi yolumu kesti.

(HanJi)- Kızım adam çok sinirli, böyle yaparsan kovar seni. Nereye?
(Yejin)- Ne oldu da sinirli?! Ne?!

Bağırışım ile herkesin kafası aniden bize döndü. Bu şirkette sesler fazla yankı yapıyor...

HanJi'den kolumu kurtardım ve koşar adımlarla başkanın odasının önüne geldim. Kapıyı çaldıktan sonra içeriden 'Gelme!' diye bir bağırış sesi duyup içeri girdim. Şimdi boku yedin kızım...

(Başkan)- Gelme dediğimi duymadın mı?!
(Yejin)- Şey.. Benim de içinde olmam gereken bir konu olduğunu düşünüyorum efendim.
(Başkan)- Sen miydin Yejin? Gel.

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin