50 /FİNAL/

499 30 19
                                    

*5 YIL SONRA*

(Yoon)- Anne Jin amcamlar geldi!

Mutfakta olduğum için cevap verme gereksiniminde bulunmadım. Zaten ya kendisi kapıya ulaşmaya çalışacaktı, ya da Jungkook açacaktı kapıyı. Jin'in yüksek sesini duyduğum anda ellerimi yıkayıp salona koştum.

(Yejin)- Kocaman olmuş bu!                                                (Namjoon)- Tabii büyüyecek zaman geçiyor.

Jin ve Namjoon'un evlat edindiği çocuk da çocuk yani. Sapsarı saçları, masmavi gözleri var.

(Yejin)- Gel bakalım teyzesinin yakışıklısı!                      (Jin)- Yejin o kız.

Doğru..

(Jungkook)- Yoon'dan alışkanlık olmuştur. Diğerleri nerede?
(Yoongi)- Geldik. Nasıl trafik var anlatamam. Ne yiyoruz?

Yoongi'nin daima aç geldiği şu evde masa her zaman hazır olur. Ama bazı eksikler bırakırım ki biraz iş yapsınlar.

(Yoon)- Yoongi amca benimle oyun oynayacaksın değil mi?

O da çok sever evcilik oynamayı... Yoon, erkek olmasına karşın evcilik oynamaya bayılır.

(Yoongi)- Hep beraber oynayacağız, değil mi çocuklar?  (Taehyung)- Tabii yine taş olmak istemezsen, neden olmasın?

Üyelere tabakları yerleştirmeleri için tek tek veriyordum. Sonunda bütün tabaklar yerleştirildi, büyük ihtimalle saatlerce oturacacağımız masa hazır hale geldi. Başta kimse doğru düzgün konuşmasa da, yavaş yavaş doyduktan sonra hepsinin çenesi açıldı. Yoon bile amcalarını görünce susmuyor. 4 yaşındaki çocuk nasıl anlaşıyor bunlarla anlamıyorum.

(Yoon)- Enflasyon  da düştü!

Aniden içtiğim su boğazımda kaldı. Benim dışımda da herkes kahkahalarla gülüyordu

(Yejin)- Anneciğim, sen nereden biliyorsun bunları? Daha 4 yaşındasın.
(Hoseok)- Hava da soğudu mu ne?

Belli oldu..

(Yejin)- Hoseok, yazık çocuk küçücük yaşta ülkenin durumuna üzülüyor. Geçen gün bana, 'Anne diyelim ki ülke kötü bir yola gitti. Birikmiş paramız var değil mi? Şimdi geleceğimi düşünmemiz lazım' dedi. Bir an kaldım. Ne diyor diyorum kendi kendime.

∆∆∆

Üyeler geç saatte gittiği için Yoon çoktan uyumuştu. Yarın gün boyu gezmeyi planlamış olduğumuz için biraz da erken yatırmıştım. Şimdi bütün gün yorulacak, eğlenemeyecek, başımızın etini yiyecek falan uğraşamam.

∆∆∆

∆∆∆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin