Sabahın köründe de gelmezsin be teyze..
(Yejin)- Efendim ben çalışıyorum- Sizin.. Burada ne işiniz var?
Ne sandınız? Üyeler falan mı? Yok canım (!) o gün gelen teyzenin oğlu. Ailecek öldüreceğim hepsini.
(Ma Hwi)- Annem zorla gönderdi de.. Bu utanç verici. Yarım saat sonra giderim. Sadece şimdilik gelsem olur mu?
Elimle içeri girmesini işaret ettim. Teyze şurayı da bana zehir ettin ya.. Başka bir şey demiyorum.
(Yejin)- Buyurun, kahveniz. İçersiniz diye düşündüm.
Kahvesinden bir yudum alıp evi incelemeye başladı.
(Ma Hwi)- Kısa sürede yerleşmişsin. Zor olmuş olmalı.
(Yejin)- Evde eşya vardı zaten. Ailecek kalmıştık burada daha önce.Ulan umarım sende meraklı bir şey çıkmazsın. Bir de seninle uğraşamam çünkü.
(Ma Hwi)- Annem adına özür dilerim. Yaşlı işte.. Oğlunu evlendirmeye çalışıyor.
(Yejin)- Kaç yaşındasınız?
(Ma Hwi)- 32.Çüş.. Tamam bu işin yaşı olmaz ama, büyük iş adamların biyografilerine baktığımızda görüyoruz ki çoğu evli hatta çocuklu. Neden? Çünkü eşi olan bir adam işini kaybetmeyi göze alamaz. Çünkü çocuğu olan bir adam, sorumluluk sahibi olur. Ben böyle biliyorum. (Yejin 2 dakika sus da kitaba devam edeyim.)
(Yejin)- Anlıyorum. Ama bence annenizin ruhsal sıkıntıları var.
Hakaret olarak söylememiştim ama sanırım biraz gerildi.
(Ma Hwi)- Nasıl yani?
(Yejin)- Sanırım yanlış anladınız. Ama pek de umurumda değil.Bunlarla aramı bozayım da bir daha muhatap olmayalım.
(Yejin)- Annen çok meraklı. Sürekli soru soruyor. Bu bir zamana kadar normal karşılansa da, bir yerde rahatsız olmaya başlıyorsun. Bunu hareketlerinle belli etsen de, annen asla anlamıyor.
Çok haklıyım.
(Ma Hwi)- Sen şuan anneme salak mı demeye çalışıyorsun?
Aslında hayır, ama öyle sayılır.
(Yejin)- Annen geri kafalı. Düşün.. Tanışmamız için seni evime göndermiş. Saygısızca gelecek ama.. Bu hareketi salakça. Bana fikrimi sordu mu? Belki yüzünü bile görmek istemiyorum.
Kahveyi masaya bırakıp duruşunu dikleştirdi. Dirsekleri dizlerinde, elleri ise önünde birleşmiş, ayrıca da sinirli bir suratla bana bakıyordu. Ben ise aynı umursamazlıkla ona bakıyordum.
(Ma Hwi)- İstediğimden gelmedim zaten. Ne ukalasın!
Ben hiç ukala değilimdir.
(Yejin)- İstediğinden gelmedin öyle mi? O zaman siktir git.
Hala haklıyım. (Doğru.)
(Ma Hwi)- Sabrımı zorluyorsun.
(Yejin)- Ne yapacaksın?Yanıma gelip - büyük ihtimalle tokat atmak için- elini havaya kaldırdı. Havada olan elini tutup sertçe sıktım.
(Yejin)- Bir kıza el kaldırmak mı? Sana hiç yakıştıramadım. Meraklı hanım teyzemiz bunu duyarsa ne kadar üzülür?
Elini çevirip beline koydum ve refleks olarak öne eğildi. Boşta olan elimle de saçlarından tutup kapının önüne kadar sürükledim. Kapının önüne geldiğimiz anda kalçasına tekme atarak yere ittirdim.
(Yejin)- Hadi siktir! Asabımı bozuyorsunuz ailecek. Aptallar.
Avlu kapısını da kapatıp içeri girdim. Bir de vurmaya çalışıyor. Ya sabır...
∆∆∆
Bahçede kahve içerken sürekli olduğu gibi bazı anılarım gözümde canlanıp durdu. Ama her şey 3 saniye sürüyordu. Kafamı iki yana salladığımda geçip gidiyordu.
(Yejin)- Efendim Jin?
Kulaklığımı çıkarıp telefonu hoparlöre aldım.
(Jin)- Ne haber? Nasılsın?
(Yejin)- İyiyim, bir sorun mu var?
(Jin)- Aslında yok. Seni zorlamak istemem ama kısa süre de olsa yurda gelsen, olur mu? Özledik seni.
(Yejin)- Jin ben-
(Yoongi)- Gelmezsen odandaki bütün eşyaları yakarım.
(Namjoon)- Yapar.
(Yejin)- Pekala..Telefonu kapatıp direkt çıktım. Zaten geri dönecektim, bu yüzden sadece telefonumu ve araba anahtarını aldım.
∆∆∆
Yurda girdiğim anda biri gözlerimi kapattı. Her şeyden habersiz ellerini yüzümden çekmeye çalışsam da, görünüşe göre yapamayacaktım.
(Jungkook)- 1-2-3!
Jungkook gözlerimi açtığında her yerin süslü olduğunu gördüm. Düşün.. Doğum günü değil kimsenin. Yıl dönümümüze de var.
(Yejin)- Ne oluyor? Anlamıyorum.
(Jungkook)- Geçen yıl tam bugün menajer oldun.Çüş.. Bunu da kutlamazsınız.
(Taehyung)- Hepsi Jungkook'un fikriydi.
(Yoongi)- Beni uykumdan uyandırdı.
(Hoseok)- Yoongi ve uykusunun ne kadar önemli olduğunu bildiğini düşünüyorum.Jungkook'a dönüp gülümsedim. Kısa bir süre bakıştıktan sonra kocaman sarıldım. Kokunu ne kadar özlemişim Jeon Jungkook.
(Yejin)- Seni seviyorum Jeon Jungkook.
(Jungkook)- Seni seviyorum Han Yejin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]